تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل جدید لپ‌تاپ‌های Surface Laptop و Surface Book 2 با قیمت ارزان‌تر

///////////مایکروسافت نسخه ارزان تر لپ تاپ Surface  و Surface Book 2 را معرفی می کند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مایکروسافت دو مدل جدید از لپ‌تاپ‌ Surface Laptop و Surface Book 2 را معرفی می کند که با ضعیف شدن برخی مشخصات (ضعیف شدن برخی سخت افزار ها) با قیمت پایین تر عرضه می‌شوند.

مدل جدید نسخه Surface Laptop با پردازنده Intel Core m3 و گرافیک Intel HD Graphics 615 به همراه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 799 دلار (حدود 3 میلیون و 600 هزار تومان) به بازار می آید. پیش از این قیمت این کامپیوتر از 999 دلار آغاز می شد که البته دارای پردازنده قدرتمندتر Core i5 است.

به همین ترتیب، Surface Book 2 از 1199 دلار برای مدل 13.5 اینچی شروع شده و دارای پردازنده  Intel Core i5، رم 8 گیگی و حافظه 128 گیگابایتی است. در گذشته ارزان ترین مدل 1499 دلار بود و 256 گیگابایت حافظه داشت. رایانه های مایکروسافت اغلب به دلیل قیمت بالا مورد انتقاد قرار می گیرند. انواع جدید ارزان‌تر هستند اما بالطبع از نظر ویژگی نیز در سطح پایین تری قرار دارند. با این حال کامپیوترهای جدید برای افرادی که می خواهند بودجه کمتری صرف کنند مناسب است.

 انتهای پیام/

مدل های جدید لپ تاپ های Surface 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل جدید لپ‌تاپ‌های Surface Laptop و Surface Book 2 با قیمت ارزان‌تر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..