تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ 53 کودک آمریکایی در اثر شیوع آنفلوآنزا

بر اساس اعلام سی‌دی‌سی، آمار مرگ و میر در اثر ابتلا به ویروس آنفلوآنزا هم‌‌چنان رو به افزایش است و تاکنون نیز 53 کودک جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

به گزارش شمانیوز: بنابر اعلام مدیر اجرایی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های (CDC) ایالات متحده آمریکا، آمار مرگ و میر در اثر ابتلا به ویروس آنفلوآنزا هم‌‌چنان رو به افزایش است.

به گفته آنه، مدیر اجرایی سی‌دی‌سی، آمار افرادی که در اثر ابتلا به ویروس آنفلوآنزا در بیمارستان بستری شده‌اند یا جان‌ باخته‌اند حتی به نسبت سال 2014 و 2015 شدیداً افزایش یافته است.

ویروس آنفلوآنزا هر هفته منجر به جان باختن دست کم 100 نفر در آمریکا می‌شود و تاکنون نیز 53 کودک جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

مدیر بخش آنفولانزا «CDC» اضافه کرد:‌ اگر روند ابتلا به ویروس آنفلوآنزا به همین شکل ادامه یابد، آمار افراد بستری شده در بیمارستان به مرز یک میلیون‌ نفر خواهد رسید.

رئیس گروه نظارت بر آنفولانزا «CDC» در پایان اعلام کرد:‌ تا تمام شدن فصل اوج ابتلا به ویروس آنفلوآنزا مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به آن بسیار ضروری است و افراد مبتلا نیز با رعایت نکات بهداشتی مانند استفاده از ماسک، شست‌و‌شوی مرتب دست‌ها و استراحت در خانه مانع انتقال این بیماری به دیگر افراد شوند.

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ 53 کودک آمریکایی در اثر شیوع آنفلوآنزا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..