تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشش وجه التزام تسهیلات بخش های اقتصادی به مناسبت دهه مبارک فجر

به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، باقی مانده وجه التزام متعلقه تسهیلات بدهکارانی که نسبت به تسویه تسهیلات خود به صورت یکجا و یا به روز رسانی اقساط غیر جاری باقی مانده خود به بانک اقدام کنند، مورد بخشش قرار می گیرد.

به گزارش شمانیوز: به منظور ترغیب و تشویق بدهکاران بخش های مختلف اقتصادی، باقی مانده وجه التزام متعلقه تسهیلات بدهکارانی که در فاصله زمانی 96.11.12 لغایت پایان وقت اداری 96.11.26 تمامی دیون سررسید شده و غیر جاری خود را تسویه کنند، بر مبنای 6 درصد وجه التزام بخشوده خواهد شد.
گفتنی است این بخشش فقط شامل وجه التزام محاسبه شده در مقطع تسویه تسهیلات خواهد بود و جرائم تاخیر اخذ شده قبل از این طرح، مشمول بخشش نخواهد بود.
 
منبع: روابط عمومی بانک رفاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشش وجه التزام تسهیلات بخش های اقتصادی به مناسبت دهه مبارک فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..