تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوش کردن موزیک در حمام مرگ دختر نوجوان را رقم زد

گوش کردن موزیک در حمام مرگ دختر نوجوان را رقم زد + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دختر نوجوان روسی که در حمام مشغول گوش کردن آهنگ بود بر اثر برق گرفتگی جانش را از دست داد. بنا به گفته پلیس تلفن همراه " کسنیا "  12 ساله که در حال شارژ شدن بود ناگهان به داخل آب افتاد و او را دچار برق گرفتگی کرد.  

مادر این دختر به پلیس گفت که دخترش پس از بازگشت از مدرسه و بازی بسکتبال به حمام رفته بود. ظاهرا او سرگرم گوش دادن به موزیک بود اما هنگام وقوع حادثه، به علت کمبود شارژ گوشی خود را به برق متصل کرده بود.

مادر این دختر پس از ورود به حمام با جنازه دخترش روبه‌رو شد در حالی که سرش زیر آب و تلفن همراهش روی آب شناور بود.

انتشار این خبر با انتقاد کاربران از مادر قربانی همراه بود. بسیاری از آنها از والدین خواستند به فرزندان خود در خصوص استفاده از تلفن همراه در حمام هشدار دهند.

انتهای پیام/

عاقبت گوش کردن موزیک در حمام!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوش کردن موزیک در حمام مرگ دختر نوجوان را رقم زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..