تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توله سگ هایی که غذای مارها می شوند! +فیلم

نمایشی دیگر از رذالت انسان علیه حیوانات؛

توله سگ هایی که غذای مارها می شوند! فیلم///////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتشار یک ویدئو از قرار دادن توله سگ های زنده در قفس مارهای پیتون در یکی از باغ وحش های چین جنجال برانگیز شده است. این ویدئو توسط یک  شاهد عینی با نام " زی یوئه" تهیه شده است و او گفته از نزدیک شاهد بلعیده شدن دو توله سگ زنده توسط مارهای پیتون بوده است. او بعدازظهر روز 20 ژانویه به همراه دوستش از باغ وحش هبین در شهر پینگدینگشان بازدید کرده بود.

تصاویر تهیه شده بلافاصله در شبکه های اجتماعی در چین منتشر گردید و ویدئوی آن تبدیل به ویدئویی داغ شد. بسیاری از کاربران در کامنت های خود نقض حقوق حیوانات کوچک مانند سگ و گربه در چین را مورد انتقاد شدید قرار دادند.

گفتنی است؛ چندی پیش نیز ویدئویی از انداختن یک الاغ زنده در محل نگهداری ببرها در یکی از باغ وحش چین سر و صدای زیادی بپا کرد.

انتهای پیام/

انداختن توله سگ های زنده در قفس مارها در چین!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توله سگ هایی که غذای مارها می شوند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..