تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی 3310 نوکیا با قابلیت وصل شدن به اینترنت 4G

گوشی 3310 نوکیا

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مطابق انتظار HMD به تازگی نسخه 4G نوکیا 3310 را رونمایی کرده است.گوشی جدید 4G نوکیا 3310 در کشورهایی که مدل 3G در دسترس نیست یا موفق نبوده است، عرضه می شود.

اگر چه HMD هیچ اظهار نظری رسمی در مورد نوکیا 3310   4G منتشر نکرده است اما این feature phone در لیست وب سایت رسمی نوکیا چین قرار گرفته است این گوشی از اوایل فوریه برای فروش در بازار China Mobile در اختیار قرار می گیرد.

Feature phone  گوشی هایی هستند که از برخی ویژگی های مدرن مانند دسترسی به اینترنت و ذخیره موسیقی بهره مند هستند اما برخی ویژگی های پیشرفته گوشی های هوشمند را ندارند.

علاوه بر این انتظار این است که این گوشی در کشور های دیگر نیز اواخر فوریه یا اوایل مارس عرضه شود.درباره قیمت این گوشی صحبتی نشده است و این موضوع زمانی مشخص خواهد شد که گوشی جدید فنلاندی در بازار چین عرضه شود.

به طور طبیعی نوکیا 3310 با پشتیبانی از 4G LTE ،بلوتوث 4.0 و رادیو FM به بازار می آید.همچنین گوشی نوکیا دارای حافظه داخلی 512 مگابایتی (قابل ارتقا تا 64 گیگابایت) است و نمایشگر 2.4 اینچی دارد.نکته جالب دوربین عقب دو مگاپیکسلی با فلاش LED است.

علاوه بر این نوکیا  3310 4G دارای VoLTE HD است و کاربران را قادر می سازد تا گوشی را به نقطه اتصال قابل حمل(گوشی را تبدیل به مودم کنند) تبدیل کنند و اینترنت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

کارشناسان امیدوارند با معرفی احتمالی این گوشی در کنگره جهانی موبایلMWC، اطلاعات بیشتری درباره عرضه بین المللی این گوشی منتشر شود.

انتهای پیام/

گوشی نوستالژیک نوکیا با امکانات جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی 3310 نوکیا با قابلیت وصل شدن به اینترنت 4G»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..