تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردشکنی سود آمازون همراه با عضویت نیمی از خانواده‌های آمریکایی در سرویس پرایم

آمازون با انتشار گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ میلادی از کسب بالاترین سود خالص تاریخ کمپانی به میزان ۲ میلیارد دلار خبر داد. 

ساعاتی پیش آمازون گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ میلادی را منتشر کرد که براساس آن این کمپانی بزرگ موفق شده تا با کسب سود خالص ۲ میلیارد دلاری در تاریخ کمپانی رکوردشکنی کند. آمازون اعلام کرده که سرویس پرایم این کمپانی با شتاب هر چه بیشتری در حال رشد است.

مقاله‌های مرتبط:

آمازون به عنوان یکی از خلاق‌ترین کمپانی‌های فناوری علاوه بر اینکه بزرگ‌ترین خرده ‌فروشی اینترنتی جهان است، سرویس‌هایی نظیر پرایم را نیز برای افزایش مشتریانش ایجاد کرده و در کنار این کسب و کار، تولید برنامه‌های تلویزیونی اختصاصی، تولید بلندگوی مبتنی بر دستیار صوتی هوشمند را نیز برای جذب هر چه بیشتر مشتریان پرایم راهی بازار کرده است. آمازون اعلام کرده که خرید ۱۳.۷ میلیارد دلاری Whole Food Market نیز باعث شده تا این کمپانی در زمینه‌ی فروش خواربار نیز سهم بزرگی از بازار را در اختیار داشته باشد. 

گزارش مالی آمازون حکایت از کسب سود خالص ۱.۸۶ میلیارد دلاری یا ۳.۷۵ دلار به ازای هر سهم کمپانی دارد. 

دنیل آیوز از GBH Insights در خصوص سوددهی آمازون چنین اظهار نظر کرده است:

پاییز ۲۰۱۷ یک فصل عالی مالی دیگر برای آمازون بود. بزرگ‌ترین خرده‌فروشی اینترنتی جهان موفق شد تا در تعطیلات منتهی به سال نوی میلادی و دوران خرید پایان سال بیش از ۵۰ درصد از سهم بازار خرده‌فروشی اینترنتی را کسب کند. 

آمازون اعلام کرده که میزان فروش سال نوی میلادی این کمپانی در مقایسه با سال گذشته با افزایشی ۳۸ درصدی به بیش از ۶۰.۵ میلیارد دلار رسیده است. از جمله‌ی فاکتور‌های موفقیت آمازون باید به سرویس‌ تحویل دو ساعته‌ی کالا نظیر Prime Now اشاره کرد که سهم عمده‌ای در افزایش فروش داشته است. سرویس پرایم در طول یک هفته طی پاییز ۲۰۱۷ شاهد ثبت نام بیش از ۴ میلیون عضو جدید بوده، بطوریکه در مجموع درآمد حاصل از حق اشتراک سروس پرایم با افزایشی ۴۹ درصدی به ۳.۲ میلیارد دلار رسیده است. 

انتظار می‌رود درآمد کسب شده از حق سرویس پرایم در فصل جاری بیش از پیش افزایش پیدا کند، چراکه آمازون هزینه‌ی عضویت در سرویس پرایم را افزایش داده است. آمارها نشان از این دارد که نیمی از خانواده‌های آمریکایی یا قریب به ۶۰ میلیون خانوار عضو سرویس پرایم هستند. درآمدهای تبلیغاتی و سایر درآمدها نیز با افزایشی ۶۲ درصدی به بیش از ۱.۷۴ میلیارد دلار رسیده است. 

با توجه به موفقیت‌های روزافزون آمازون، رشد ارزش سهام آمازون در سه ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۷ از میانگین رشد سبد سهام S&P 500 عبور کرده و با رشد ۵۰ درصدی همراه بوده است. درآمد سرویس‌ وب آمازون یا AWS نیز با رشدی ۴۵ درصدی به ۵.۱ میلیارد دلار رسیده است. 

آمازون با وجود کسب درامد بالا و رشد روزافزون ارزش سهام که جف بزوس را تبدیل به ثروتمندترین فرد جهان کرده، سوددهی کمتری در مقایسه با سایر کمپانی‌ها دارد که دلیل آن سرمایه‌گذاری بالای این کمپانی برای رشد بیشتر هم از نظر تنوع حوزه‌های فعالیت و هم از نظر گسترش دامنه‌ی جغرافیایی فعالیت است. 

آمازون اعلام کرده که بودجه‌ی بیشتری را برای تولید ویدیوی اختصاصی هزینه خواهد کرد و در نظر دارد تا مجموعه‌ی تلویزیونی ارباب حلقه‌ها را نیز تولید کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردشکنی سود آمازون همراه با عضویت نیمی از خانواده‌های آمریکایی در سرویس پرایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..