تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاتمی: به دستور قرآن تا می‌توانیم موشک تولید می‌کنیم

خاتمی: به دستور قرآن تا می‌توانیم موشک تولید می‌کنیم به هیچ دولتی هم حق فضولی نمی‌دهیم| باید با قاطعیت با سران فتنه برخورد کرد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری‌ها، حجت الاسلام سیداحمد خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به ایام دهه فجر، گفت: 19 بهمن روز اعلام همبستگی همافران در انقلاب اسلامی و دیدار تاریخی آنان با حضرت امام است که روز عجیبی بود.

وی افزود: من معتقدم با آن رژه‌ای که رفتند و سلامی که به نایب امام زمان (عج) دادند کمر طاغوت شکست و آن روز رژیم شاه مرگ را به چشم دید.

اهم صحبت های او از این قرار است:

* نیروهای سپاه، ارتش و بسیج و نیروی انتظامی پیوسته بازوهای پرتوان این ملت بوده، هستند و خواهند بود و ما به وجود این عزیزان افتخار می‌کنیم.

* کسانی که در آمریکا رییس‌جمهور می‌شوند در حقیقت آدم رو تابلو و تریبون هستند و برنامه‌ریزان کسان دیگری هستند و یک خط را هم دنبال می‌کنند. گاه یک نفر دموکرات می‌آورند و گاه یک نفر جمهوریخواه اما بازیگر کسان دیگری‌اند. این رئیس‌جمهور آمریکا هم آدم احمقی است.

* آنها قبل از روی کار آمدن اوباما گفتند که اگر ایران چهار کار را انجام دهد، روابط‌مان با آن حسنه خواهد شد و اگر این چهار کار را انجام ندهد باید به سمت براندازی رویم. اولین کار مدنظر آنها مهار کردن ایران در عرصه انرژی هسته‌ای بوده است. در این عرصه آنچه که شد، شد و من تحلیلی در این رابطه ندارم اما به آمریکایی‌ها می‌گویم که نظام و مسئولین نظام اتفاق نظر دارند که مذاکره مجدد، اصلاح برجام، تطمیع و تکمیل برجام اتفاق نخواهد افتاد. این راهبرد قطعی ماست و در آن شک نکند.

* کاهش قدرت موشکی ایران برای اینکه خیال اسرائیل راحت باشد است اما من به صراحت و شفافیت می‌گویم که ما به دستور قرآن در عرصه سیاست بازدارندگی‌مان هر چه بتوانیم موشک تولید می‌کنیم و هر چه بخواهیم بردش را بالا می‌بریم. در این عرصه با هیچ کس مذاکره نمی‌کنیم و به هیچ دولتی هم حق فضولی نمی‌دهیم. وزیر خارجه فرانسه و دیگران نیز این پنبه را از گوش‌شان بیرون کنند که اگر می‌خواهند برای این بیایند مذاکره کنند، جوابش همین است که شنیدید.

*سومین درخواست غرب این بود که ایران دست از حمایت از حزب‌الله و فلسطین بردارد اما به فضل خدا دست برنداشت و بر نمی‌دارد چون ما حزب‌الله را یک گروه با شرف، با غیرت و مدافع حریم وطن می‌دانیم و مبارزان فلسطینی را نیز مبارزه با اشغالگران می‌دانیم که هم قرآن و هم قانون اساسی به ما می‌گوید از آنها حمایت کنید و بحمدالله به این وظیفه عمل کردیم و عمل خواهیم کرد.

* خواسته چهارمی که گفتند این بود که اگر ایران مانع تشکیل خاورمیانه جدید و بزرگ نشود ما رابطه‌مان را حسنه می‌کنیم. مقصود آمریکا این بود که بیاید و کدخدای منطقه شود اما به فضل خدا در دهانش زدیم. چون او لبنان، عراق و سوریه را در مشت می‌خواست اما نشد. آنها خاورمیانه بزرگ‌شان را به گور خواهند برد و نخواهند دید.

*دشمنان از این چهار درخواست در سه درخواست کاملا ناموفق شدند و به همین خاطر به عرصه براندازی روی آورده‌‌اند. رئیس‌جمهور روانی امریکا، وزیر امور خارجه امریکا و رئیس سیا می‌گویند براندازی. ما هم به فضل خدا هر کاری علیه امریکا به دست بیایند، انجام می‌دهیم؛ حداقل آنکه فریاد مرگ بر امریکا در این کشور طنین‌اندازتر خواهد شد. 

*دشمنان پس از ناکامی در راهبردهای پیشین خود علیه ایران وارد فاز براندازی شدند و جدولی طراحی کردند که خانه‌های زیادی دارد؛ خانه اول این جدول این است که برای آسیب زدن به نظام، رأس قله این نظام، یعنی ولایت را هدف قرار داده‌اند. به صراحت هم اعلام کرده‌اند و گفته‌اند که باید شیب آن را به این سمت ببریم. تدبیر ولایت فقیه، داعش را ساقط کرد و خطر را از بیخ گوش بشریت نجات داد، در این خانه می‌خواهند این را پُرکنند که به رأس نظام اهانت شود. متأسفانه در این مسئله برخی از عناصر فتنه 88 به کمک آمریکا آمدند و می‌خواهند این خانه را پر کنند، اما ملت همواره مقابل فتنه‌گران می‌ایستد. باید با قاطعیت با سران فتنه برخورد کرد؛ در فقه ما حکم باغی اعدام است.

27216




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاتمی: به دستور قرآن تا می‌توانیم موشک تولید می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..