تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جایزه ترانه افشین یداللهی، آرزوی آن مرحوم بود

برگزاری جایزه ترانه دکتر افشین یداللهی آرزوی وی بودعلی ایلیا، ترانه سرا و مدیر روابط عمومی جایزه دکتر افشین یداللهی در گفتگو با خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این جایزه ادبی گفت: جایزه ترانه افشین یداللهی اول از همه جایزه ای است که آرزوی افشین یداللهی بود و در برنامه های وی بود. در آخرین جلسه ای که حدود 10 نفر از رفقای قدیمی خانه ترانه با  افشین یداللهی داشتند، با وی در این باره صحبت کردیم و خود او همچنین طرحی را مدنظر داشت. یعنی در خانه ترانه چنین جشنواره ای برگزار شود تا به بهترین ترانه سرای سال، یک جایزه تعلق بگیرد.

ایلیا ادامه داد: متاسفانه بعد از اتفاق تلخ درگذشت آقای یداللهی، روزبه بمانی مدیریت خانه ترانه و سایر اعضا تصمیم گرفتند که این مسابقه را در سطحی وسیعتر برگزار کنند.

وی افزود: جایزه ترانه دکتر افشین یداللهی در سه بخش ویژه «یک خاطره از دیروز»، «یک خاطره از امروز» و «یک خاطره از فردا» برگزار می شود. در بخش «یک خاطره از دیروز»، از یکی از پیشکسوتان و بزرگان ترانه تقدیر می شود. یک خاطره از امروز، به  انتخاب بهترین ترانه سرای سال و یک ترانه از فردا به انتخاب بهترین ترانه ارسالی دبیرخانه جشنواره اختصاص دارد. افرادی که تازه ترانه سرایی را شروع کردند، در بخش یک خاطره از فردا شرکت می کنند. تا الان حدود دو هزار  ترانه به دبیرخانه جایزه ترانه افشین یداللهی ارسال شده است.

مدیر روابط عمومی جایزه ترانه دکتر افشین یداللهی با اشاره به اینکه کار داوری های ترانه های رسیده به این جایزه ادبی آغاز شده، بیان کرد: داوری ترانه های دارای قابلیت شرکت در بخش نهایی جایزه ترانه دکتر افشین یداللهی  آغاز شده است و تا چند روز آینده ترانه افراد منتخب   برای مرحله آخر این جایزه ادبی به دست داوران می رسد.

وی تصریح کرد: اختتامیه جایزه ترانه دکتر افشین یداللهی  احتمالا  15 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود. اختتامیه آن در قالب  جشنواره بسیار بزرگی است و به امید خدا یکی از بزرگترین جشنواره های ادبی ایران برگزار خواهد شد. سعی می کنیم  این جشنواره را به گونه ای برگزار کنیم که شایسته نام دکتر افشین یداللهی باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جایزه ترانه افشین یداللهی، آرزوی آن مرحوم بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..