تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند میلیون ایرانی در اینستاگرام فعالند؟

فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - کاربران ایرانی با عضویت 24 میلیونی در اینستاگرام رتبه هفتم کاربران فعال این شبکه اجتماعی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرآنلاین، استاتیستا در این رابطه نوشت: کاربران آمریکایی با 110 میلیون عضو فعال در ژانویه 2018 رتبه اول  و برزیلی‌ها با 57 میلیون کاربر رتبه دوم را کسب کردند. اندونزیایی‌ها هم با 53 میلیون کاربر سوم شدند.{لینک}

بر اساس آمار، اینستاگرام تا سپتامبر 2017 بیش از 800 میلیون عضو فعال داشته است.

کاربران ایرانی نیز با 24 میلیون عضو فعال رده هفتم جدول را به خود اختصاص دادند درحالی‌که با 46 میلیون عضو در تلگرام همچنان شماره یک هستند.

گفتنی است تلگرام نیز 180 میلیون عضو فعال ماهانه دارد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند میلیون ایرانی در اینستاگرام فعالند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..