تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلگرام ایکس به اپ استور بازگشت / لینک دانلود برای آیفون داران

تلگرام ایکس به اپ استور بازگشت / لینک دانلود برای آیفون داران

به گزارش خبرانلاین، به دلیل تشخیص محتوای مضر، توسط سیستم خودکار اپل، هر دو اپلیکیشن پس از آپدیت و عرضه، فیلتر شده بودند اما حالا از فیلتر درآمده و دارندگان سیستم عامل آی او اس نیز می‌توانند نسخه جدید را دانلود کنند.{لینک دانلود}

نکته جالب اشتباه برنامه‌نویسان در ستاپ کردن اپلیکیشن برای حضور در اپ استور بوده است که با قوانین فیلترینگ اپل مغایرت داشته و تلگرام مجبور به رفع نواقص بر اساس قوانین اپل شده تا این نرم افزار نوظهور که نسخه جدید تلگرام فعلی است، دوباره وارد فروشگاه برای دانلود شود.

تلگرام ایکس با نام تجاری Telegram LLP در اپ استور تعریف شده و تلگرام معمولی یا قدیمی با نام تجاری Telegram LLC و Digital Fortress LLC برای کاربران بالای 4 سال قابل دانلود شده است.(جالب اینکه تلگرام ایکس روی اندروید با برچسب سنی 12 سال به بالا تعریف شده است!)

تلگرام ایکس قرار است جایگزین تلگرام قدیمی شود و کاربران با امکانات جدیدی که روی آن نصب شده، قطعا سریعتر و بهتر می‌توانند چت کرده و فایل‌های خود را به اشتراک بگذارند.

برای دانلود تلگرام ایکس روی آی او اس اینجا را کلیک کنید.

برای دانلود تلگرام ایکس روی اندروید اینجا را کلیک کنید.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلگرام ایکس به اپ استور بازگشت / لینک دانلود برای آیفون داران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..