تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه بیسکوییت زنجبیلی

ماهنامه کیک و شیرینی: بیسکوییت زنجبیلی یک بیسکوییت خوشمزه با طعمی نوستالژیک است که طرز تهیه آن را برایتان آورده ایم.

مواد لازم:


روغن نارگیل: یک دوم پیمانهشکر: یک چهارم پیمانهشکر قهوه ای: یک سوم پیمانهآرد: 2 پیمانهپودر دارچین: یک دوم قاشق چای خوری جوز هندی (پودر شده): یک چهارم قاشق چای خوریزنجبیل (پودر شده): یک و یک دوم قاشق چای خوریبیکینگ پودر: یک دوم قاشق چای خورینمک: یک دوم قاشق چای خوریشیره افرا یا عسل: یک چهارم پیمانهشیر: یک چهارم پیمانهپودر شکر: یک پیمانهآب لیمو سنگی: 3 قاشق سوپ خوری بیسکویت زنجفیلی


طرز تهیه:


1. روغن نارگیل، شکر و شکر قهوه ای را در ظرف مناسبی با هم مخلوط کنید.

2. آرد، پودر دارچین، جوز هندی، زنجبیل، میخک، بیکینگ پودر، نمک، شیره افرا یا عسل و شیر را اضافه و مخلوط کنید تا خمیر یکدستی حاصل شود.

3. خمیر را در سلفون بپیچید و به مدت 20 دقیقه در یخچال قرار دهید.

4. خمیر را روی سطح آرد پاشیده شده پهن کنید و با قالب به شکل مرد زنجفیلی قالب بزنید.

5. بیسکویت ها را در سینی فر بچینید و به مدت 15 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد (350 درجه فارنهایت) قرار دهید تا بپزند.


6. پودر شکر و آب لیموترش را با هم مخلوط کنید و روی بیسکویت ها را با این مخلوط و آیسینگ رنگی تزیین کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه بیسکوییت زنجبیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..