تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبلغ جایزه ترور امام خمینی (ره) چقدر بود؟! +عکس و سند

مبلغ جایزه ترور امام خمینی چقدر بود ؟! + عکس و سندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ابتدای آغاز نهضت امام خمینی (ره) علیه نظام استبدادی و شاهنشاهی پهلوی، تلاش‌های بسیاری در جهت حذف فیزیکی امام صورت گرفت که البته به لطف خداوند متعال بی نتیجه ماند و بنیان‌گذار کبیر انقلاب موفق شدند نظام جمهوری اسلامی ایران را پایه‌ریزی کنند و انقلاب اسلامی ایران را به ثمر برسانند.

تصویر و متنی که در ادامه مشاهده می‌کنید، سندی است مربوط به درخواست ترور ایشان که چند روز پیش از تشریف فرمایی‌شان در روز 12 بهمن 1357 صادر شده بود:

" موضوع: ترور آیت‌الله خمینی

منشاء در جریان یک مکالمه تلفنی در حالیکه خط تلفن دیگری روی خط تلفن او قرار گرفته بود استراق سمع نمود که:

«شخص ناشناسی با اداره مخابرات و کاربر تماس اخذ و تقاضا داشت با فردی بنام مدیری صحبت کند تا از او شماره تلفن آیت‌الله طالقانی را دریافت دارد و خبری را در اختیار او بگذارد.

ناشناس مذکور که با قاطعیت و عجله صحبت می‌کرد اضافه نمود خبری از دستگاه به وی داده شد مبنی بر اینکه جایزه ای به مبلغ پنج میلیون تومان تعیین گردیده تا آیت‌الله خمینی را ترور نمایند.»

نظریه اداره کل دوم: استراق سمع خبر فوق وسیله منبع صحت دارد."

مبلغ جایزه ترور امام خمینی چقدر بود ؟! + عکس و سند

انتهای پیام/

سند دستور ترور امام خمینی ره در سال 57 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبلغ جایزه ترور امام خمینی (ره) چقدر بود؟! +عکس و سند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..