تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنوشت برخی از همراهان امام خمینی در هواپیمای پاریس به تهران +فیلم

سرنوشت برخی از همراهان امام خمینی در هواپیمای حامل ایشان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی پس از 14 سال تبعید در صبح روز 12 بهمن سال 57 از پاریس به میهن بازگشتند.

در پرواز 4721 افرادی امام را از پاریس تا تهران همراهی کردند که هر کدام سرنوشت متفاوتی داشتند. بعضی در مسیر انقلاب ماندند و صادقانه به اسلام و مردم خدمت کردند. برخی دیگر به دلایل مختلف دچار لغزش شدند و به ضدیت با انقلاب پرداختند.

در این پرواز افرادی مانند بنی‌صدر، صادق قطب‌زاده، محسن سازگارا، سید علی‌اکبر محتشمی‌پور، هادی غفاری، سید محمد موسوی خوئینی‌ها، آیت‌الله حسینعلی منتظری و فرزندش، سید محمد خاتمی، حسن روحانی، سیدحسین خمینی، حاج احمد خمینی، حسن حبیبی، حاج مهدی عراقی، ابراهیم یزدی و آیت‌الله مرتضی مطهری امام را همراهی کردند.

در ادامه  ویدئوی موشن گرافیک به نام "پرواز 4721" را مشاهده می‌کنید که سرنوشت هر یک از این افراد را توضیح می‌دهد.

انتهای پیام/

سرنوشت همراهان امام از پاریس به تهران 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنوشت برخی از همراهان امام خمینی در هواپیمای پاریس به تهران +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..