تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزئیات از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

بطحایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

آخرین جزئیات از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورشمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد برگزاری آزمون استخدامی جدید برای متقاضیان ورود به حرفه معلمی و جبران بخشی از کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش اظهار کرد: با سازمان اداری و استخدامی برای برگزاری این آزمون رایزنی‌های اولیه انجام شده و مقدمات کار را آماده کرده ایم.

وی ادامه داد:‌ با توجه به هماهنگی اولیه‌ای که با سازمان اداری و استخدامی داشتیم اگر این هفته سهمیه‌هایی برای جذب نیروی انسانی از سوی این سازمان به آموزش و پرورش اعلام شود، فراخوان جذب نیرو را در این هفته خواهیم داد.

وزیر آ‌موزش و پرورش تصریح کرد: امیدواریم روند برگزاری آزمون استخدامی به گونه‌ای پیش رود که قبل از پایان سال زمان آزمون را اعلام کنیم و دانشجویانمان برای ورود به حرفه معلمی مشخص شوند.

بطحایی در مورد اولویت‌های پذیرش در آزمون استخدامی پیش رو یادآور شد: در همه دوره‌های تحصیلی جذب نیروی انسانی را مورد توجه قرار داده ایم، اما هنوز درباره تعداد آن نمی‌توان نظر داد، چرا که سهمیه‌ها را سازمان اداری و استخدامی قطعی اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

اولویت‌های پذیرش در آزمون استخدامی آموزش و پرورش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزئیات از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..