تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلگرام ایکس آمد/اپل هر دو نسخه تلگرام رسمی را از اپ استور حذف کرد

پاول دوروف نسخه جدیدی از تلگرام را به نام تلگرام ایکس روی فروشگاه گوگل و اپ استور راه اندازی کرد.

اپل هر دو نسخه تلگرام رسمی یعنی تلگرام و تلگرام ایکس را از اپ استور حذف کرد

پاول دوروف نسخه جدیدی از تلگرام را به نام تلگرام ایکس، روی فروشگاه گوگل و اپ استور راه اندازی کرد. گفته می شود نسخه ایکس سریعتر، متفاوت تر با استیکرهای فراوان بر اساس TDLib طراحی شده است. کاربر بدون باز کردن اپ، می‌تواند بسیاری از کارهایی که با تلگرام انجام می‌داد را اینجا انجام دهد.

سوئیچ بین چت و مکالمه تلفنی در نسخه ایکس، به راحتی انجام می‌شود. سایز چت توسط کاربر قابل تغییر بوده و با فشار طولانی روی چت می‌توان صفحه را کاستومایز کرد.

این نسخه فعلا آزمایشی است و هنوز معلوم نیست آیا جایگزین نسخه اصلی خواهد شد یا نه؟ اما ظاهرا اپل هر دو نسخه را از اپ استور بیرون انداخته و هنوز دلایل آن رسانه‌ای نشده است.

تلگرام ایکس آمد/اپل هر دو نسخه تلگرام رسمی را از اپ استور حذف کرد

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلگرام ایکس آمد/اپل هر دو نسخه تلگرام رسمی را از اپ استور حذف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..