تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله به اتوبوس تیم لیگ برتری +عکس

به اتوبوس حامل تیم بسکتبال مهرام حمله و شیشه این اتوبوس با سنگ شکسته شد.

به گزارش شمانیوز: تیم بسکتبال مهرام در آخرین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ۱۰۶ بر ۹۴ پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد و به فینال صعود کرد.
 
به اتوبوس حامل تیم بسکتبال مهرام حمله و شیشه این اتوبوس با سنگ شکسته شد.

در پایان این مسابقه تیم مهرام برای بازگشت به تهران در مسیر فرودگاه بود که به اتوبوس آن‌ها حمله و شیشه آن با سنگ شکسته شد.

حمله به اتوبوس تیم لیگ برتریدر این اتفاق هیچ کدام از بازیکنان آسیب ندیدند، اما صورت عکاس همراه تیم که نزدیک به پنجره شکسته شده بود با پارگی روبه رو شد، اما مشکلش جدی نبود.

در پایان این دیدار تماشاگران پتروشیمی که از باخت تیمشان ناراحت بودند به نشانه اعتراض اشیا و صندلی‌های سالن را به داخل زمین پرتاب می‌کردند.

مهرام و شهرداری تبریز به فینال لیگ برتر صعود کرده‌اند و نفت آبادان و پتروشیمی باید در مسابقه رده‌بندی پیکار کنند.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله به اتوبوس تیم لیگ برتری +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..