تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح باشگاه استقلال درباره فشار بر باشگاه‌ها برای تن دادن به خواسته عده‌ای خاص

ساعت24-باشگاه استقلال درباره خرید بازیکن خارجی توضیحاتی ارائه داد.

باشگاه استقلال، با انتشار اطلاعیه‌ای درباره نحوه جذب بازیکن خارجی توضیح داد.

در این اطلاعیه آمده است: فوتبال حرفه‌ای پر از هیاهو و جنجال‌های بسیار و پر هزینه است. در این وادی هیجان زده گاهی باید برای یک تصمیم صدها جنبه را بررسی کرد و ده‌ها فاکتور را مورد کنکاش قرار داد تا به تصمیمی رسید که به نوعی یا بهترین باشد یا به آن نزدیک باشد. استخدام بازیکن خارجی نیز از آن تصمیماتی است که باید به آن دقت کرد. کم نبوده‌اند بازیکنانی که با مبلغ گزاف آمدند و هیچ گرهی که باز نکردند هیچ، پرونده‌های زیادی در فیفا و سایر مراجع برای باشگاه‌ها به جا گذاشتند. متاسفانه پدیده شومی نیز این روزها گریبانگیر فوتبال شده و آن فشار بر باشگاه‌ها و مدیران برای تن دادن به خواسته و منفعت‌طلبی عده‌ای خاص است. باشگاه استقلال به تمامی ارکان خود اعم از کادر فنی و کادر پزشکی و همچنین موسساتی چون ایفمارک و پزشکان متخصص کشور اعتقاد و اعتماد دارد و بسیار مسروریم که برای اتخاذ یک تصمیم تمامی جوانب را رعایت می‌کنیم. ضمن این که باشگاه استقلال بدون نظر نهایی و موافقت سرمربی خود، هرگز اقدام به مذاکره با بازیکنی نمی‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح باشگاه استقلال درباره فشار بر باشگاه‌ها برای تن دادن به خواسته عده‌ای خاص»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..