تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزهای خوش پس از سال های پرفراز و نشیب

دکتر علی سعیدی که طی سالیان متمادی چندین سمت مختلف از جمله نایب رئیس هیأت مدیره و معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار را برعهده داشت با فعالین بازار سرمایه خداحافظی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، متن پیام علی سعیدی به شرح ذیل است:

با سلام و تحیات خدمت همکاران عزیز و فعالین  بازار سرمایه

سال­ هایی پر فراز و فرود ولی سرشار از موفقیت­ های شورانگیز به سبب تلاش­ های تمامی شما عایدمان گردیده است. حقیر بخش کوچکی از داستان توسعه­ های سال­ های قبل بودم و همین بر من افتخار بزرگی است که در کنار شما صفحات گران سنگ بازار سرمایه را برای مدت 11.5 سال ورق زدم. برای مدت 11.5 سال با شما، و همکارانم، ابزارهای مالی، نهادهای مالی، فناوری­ های مختلف، طراحی ­ها و اجراها گذراندم. در طول روزها با شنیدن صدای پرانرژی شما و همکارانم و تقاضاهایی که گاه با کم­ بضاعتی، یارای انجامم نبود و بسیاری شب­ ها با مطالعه و تحقیق صفحات تاریخ بازار سرمایه و ثبت آن برای برداشتن غبار فراموشی. در کلاس ­ها و سخنرانی ­ها­، جلسات کاری و گروهی و قلم زدن در جراید و نگارش مقالات، اما همگی با موضوع بازار سرمایه، سال­ های سرشار از تفکر و اجرا را برای من پدید آورد. از این­که در آغوش پرمهر شما سال ­های پرنشاطی گذرانده ­ام و مرا پذیرا بودید سپاسگزارم.

تمام تلاش خود را برای میزبانی شما به کار بستم، برای گوش دادن به سخنان شما و انجام وظایفم در قبال شما و گاه نقدهای شما، سخت خود را مدیون کشورم دانستم و می­دانم و آنگونه تلاش کردم که با تمام وجود. ولی باقی است بدهی همیشگی من به شما برای آن­چه نتوانستم یا نشد که با لطف خود مرا قرین بخشش خواهید ساخت و مسرورم از آنچه خدا یاری کرد و شد.

لحظه لحظه طراحی اوراق اجاره، مرابحه، سفارش ساخت، سلف موازی استاندارد و بسیاری دیگر از ابزارها را به یاد دارم که چه گفتیم و شنیدیم تا آن­چه در اختیار شماست ایجاد شد. چه در جلسات با شما، با فقها، مالیاتی­ ها، کش مکش­ ها، دشواری­ ها و نهایتاً شدن ­ها. قرارداد آتی و اختیار معامله و در دانشگاه ارائه روابط ریاضی و آماری برای استخراج مدل ارزشیابی و در محل کار چگونگی اجرای آن در بازار و طراحی فرم ­ها و قراردادها وگاه پاسخ توبیخ­ ها، سال­ هایی تنگاتنگ مرتبط با پیچیدگی ­های دلپذیر آن. بررسی نهادهای مالی برای تأسیس و ساختن چرخ دوباره به علت تحریم. در مقابل فشارهایی گاه از همه طرف، ولی رؤیای داشتن آن­چه دیگران دارند و ما نداریم، طاقت و انرژی ایجاد کرد که هست آن­چه به آن می­بالیم ولی مغرور نیستیم که راهی بلند در مقابل است. افتخار همکاری با رؤسای مختلف سازمان و گذراندن دوران سخت گذارِ تغییرات و اداره آن­چه در این دوران لازم بود. گاه که ابزاری یا نهادی مثل قرارداد آتی یا صندوق­ ها مورد سئوال قرار گرفت، بر خود لرزیدم که گویی باید جهاد کرد. عضویت­ های بین ­المللی که شرکت در هر جلسه و ارائه سخنرانی ­ها برای معرفی دستاوردها و پنجه در پنجه انداختن با آنانی­که مجهزتراند، بسی مشکل می­ نمود و گاه طعنه زدن­ هایی از روی غفلت.

اکنون که زمانم به پایان آمده، تنها داشته ­ام خاطراتی است که مرور آن برایم زیباست و کافی و یادی از من در ذهن شما اگر باشد.

پایان سخن طلب حلالیت از شما اگر برای ارتباط با من به زحمت افتادید یا طلبی کردید و بازخوردی نشنیدید یا پاسخی منفی. از این­که توانم در حد لیاقت شما نبود پوزش می­خواهم. پوزش می­ خواهم اگر از کلامم رنجیدید یا از قلمم مکدر شدید.

شما را و سازمان بورس و همکارانم و بازار سرمایه را به خدا می­سپارم و امیدوارم بهترین­ ها برای شما و آن رقم بخورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزهای خوش پس از سال های پرفراز و نشیب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..