تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا، سود سهام عدالت 16 گروه پرداخت می شود

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: ٣٨٠٠ میلیارد تومان سود سهام عدالت در دهه فجر برای گروه‌های مختلف پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، میرعلی اشرف عبداله پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی سازی به خبرنگاران گفت: فردا سود سهام عدالت تمام مشمولان به جز چهار گروه پرداخت می‌شود.

وی افزود: ٣٨٠٠ میلیارد تومان سود سهام عدالت در دهه فجر برای گروه‌های مختلف مشمول پرداخت و به عنوان تسویه حساب سود سال مالی ٩٥ قلمداد می‌شود.

پوری حسینی ادامه داد: از فردا ٢٠ گروه سهام عدالت خود را دریافت می‌کنند و سود ١٦ گروه تسویه و ٤ گروه باقیمانده به مرور تسویه می‌شود و همه مشمولان بدانند که این سود به معنای تسویه سود سال مالی ٩٥ است.

به گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی، در نوبت قبلی معادل ١٠٠٠ میلیارد تومان سود سهام عدالت توزیع شد و از پنج شنبه ۱۲ بهمن ۹۶ توزیع ٦٠٠ میلیارد تومانی سود نقدی حاصل از شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: تلاش می‌شود با توجه به تورم نسبی هر ساله در شب عید، برای گروه های مشمول با توزیع سود سهام عدالت، قدرت خرید آنها کمی تقویت شود .افراد تحت پوشش کمیته امداد، ایثارگران، زنان سرپرست خانوار از جمله مشمولان سهام عدالت هستند که فردا سود کامل می گیرند.

حسینی ادامه داد: کارمندان شاغل در دستگاه های اجرایی و بازنشستگان کشوری لشکری و تامین اجتماعی، کارگران فصلی ساختمان، روستاییان و عشایر که از مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی نیستند، افرادی که قبلا تحت حمایت سازمان خصوصی سازی بودند ولی اکنون وضع اقتصادی بهتری دارند و دیگر مددجو نیستند چهار گروهی هستند که فردا سود سهام عدالت دریافت نمی کنند.

رییس سازمان خصوصی سازی در خصوص مدیریت سهام عدالت و آزادسازی خرید و فروش آن نیز گفت: ۴۹ میلیون نفر از مردم می دانند که چقدر سهام دارند و سود سال ۹۵ آنها نیز پرداخت شده است، این یک اقدام بزرگ است؛ اما بخشی از کار می ماند که ورقه سهام در اختیار مشمولان قرار داده شود که وقتی ورقه سهام داشته باشند، امکان خرید و فروش نیز وجود خواهد داشت.

وی اظهار داشت: به تازگی دولت لایحه آزادسازی سهام عدالت را به مجلس داده که بعد از تصویب بودجه ۹۷ این کار رسیدگی می شود و اگر وظیفه ای به عهده ما باشد، به نحو احسن انجام خواهیم داد.

وی در خصوص واگذاری شرکت های بیمه نیز گفت: برای قیمت گذاری هر سه شرکت بیمه ملاک اصلی، قیمت تابلوی بورس است؛ اما امتیاز خاصی برای این سهم قائل نیستیم، البته درصدی هم به قیمت تابلو اضافه کرده‌ایم و هر سه سهم احتمالا با قیمت خوبی به فروش خواهد رفت.

پوری حسینی در خصوص فروش سهام ایران خودرو در بورس گفت: این موضوع ربطی به سازمان خصوصی سازی ندارد؛ اما اگر قرار باشد که سهام به صورت بلوکی عرضه شود، باید اهلیت مالی و غیرمالی متقاضیان باید ارزیابی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا، سود سهام عدالت 16 گروه پرداخت می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..