تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دمنوش های گياهی واقعا برای لاغری موثر هستند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا عبداللهی مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: متاسفانه شاهد تبلیغات فریبنده ای برای مصرف دمنوش های گیاهی هستیم و به مردم گفته می شود که در صورت مصرف یک نوع دمنوش در عرض یک هفته، می توانند 10 کیلوگرم وزن خود را کاهش دهند.

 وی یادآور شد: مردم برای کاهش وزن، حتما باید به رژیم غذایی خود توجه داشته باشند و کالری دریافتی را محدود کنند.

 عبداللهی ضمن تاکید بر اهمیت افزایش تحرک بدنی در کاهش وزن، گفت: در کنار رعایت رژیم غذایی و کاهش کالری دریافتی، انجام 30 تا 40 دقیقه ورزش روزانه، کمک زیادی به کاهش وزن می کند و افراد اگر تغذیه و ورزش را رعایت کنند ممکن است مصرف دمنوش نیز به افزایش متابولیسم بدنشان کمک کند.

 بیشتربخوانید:پرخاصیت‌ترین دمنوش گیاهی و مقوی زمستانی+طرز تهیه

مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: اگر شرکت ها می خواهند محصولات خود را تبلیغ کنند می توانند به مردم اعلام کنند که در کنار مصرف این دمنوش ها و با راهنمایی های مشاور تغذیه و انجام تحرک بدنی، می توانید وزن خود را کاهش دهید.

 منبع: ایرنا

 انتهای پیام/

دمنوش های گیاهی شما را لاغر نمی کنند!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دمنوش های گياهی واقعا برای لاغری موثر هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..