تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلشیفته هم به رضا پهلوی بی محلی کرد/ناگفته های تلخ از سه سال محاصره/از آبروریزی جدید ولیعهد بی تاج و تخت تا بی‌محلی شاه عربستان به ربع پهلوی/راز تصادف جنجالی قائدی فاش شد!

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به این دلایل هنگام سرماخوردگی از خوابیدن بیش از حد بپرهیزید!
یک متخصص طب ایرانی در زمینه اصول درمان سرماخوردگی گفت: هنگام سرماخوردگی از خوابیدن بیش از حد بپرهیزید و سرتان را همیشه حتی در خواب بپوشانید.

هنگام سرماخوردگی بیش از حد نخوابید!

گلشیفته هم به رضا پهلوی بی محلی کرد + فیلم
مدتی است رضا پهلوی به هر ریسمانی چنگ می زند تا شاید تعدادی هوادار به دست آورد اما تنها آبروریزی نصیبش می شود.

ناگفته های تلخ از سه سال محاصره؛ «دستمان خالی است اما برای استقبال از حاج قاسم سنگ تمام می‌گذاریم»+ نقشه میدانی
ادلب این روزها بسیار سرد است. حالا دیگر نه یک تکه هیزم برای سوزاندن در این دو شهرک هست، نه حتی یک لیتر نفت وجود دارد.

نشانه‌هایی هشداردهنده که می‌گویند کبدتان نیاز فوری به سم زدایی دارد!
کبد نقشی کلیدی در سلامت ما ایفا می‌کند، و زمانی که این اندام درست کار نمی‌کند، احتمال تجربه علائمی مانند خستگی، ضعف، و مشکلات گوارشی را افزایش می‌یابد.

از آبروریزی جدید ولیعهد بی تاج و تخت تا بی‌محلی شاه عربستان به ربع پهلوی+ فیلم
رضا پهلوی که برای رسیدن به سلطنت، از سعودی ها درخواست کمک کرده است، با بی محلی شاه عربستان و شاه اردن در توئیتر مواجه شد.

راز تصادف جنجالی قائدی فاش شد!
راز‌های تصادف جنجالی بوشهر،رمزگشایی می‌شود. بامداد روز دوشنبه این هفته، خودروی ام‌وی ام، به دلیل سرعت بالا در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون شد.

کدام قسمت‌های بدن نیاز به شستشوی بیشتر دارد؟
اگر عادت دارید به سرعت حمام کنید، احتمالا بعضی نقاط بدن که مملوء از باکتری است را از قلم خواهید انداخت. برای تمیز کردن گوشه و کنار بدن تان به زمان بیشتری نیاز دارید.

از دور زدن ترامپ توسط اردوغان تا عملیاتی که داد آمریکایی ها را درآورد+تصاویر
عملیات ترکیه در عفرین، در واقع طناب نجاتی بود که قرار بود از مرزهای شمالی سوریه به سمت تروریست‌های مستقر در ادلب پرتاب شود تا بتوانند با دریافت تسلیحات فشارها بر دولت سوریه و متحدانش را افزایش دهند.

چه مدت می‌توان گوشت و مرغ را در فریزر نگهداری کرد؟
یک متخصص تغذیه گفت: گوشت قرمز را ۲۴ ساعت و مرغ را ۱۲ ساعت قبل از مصرف باید از فریزر خارج کرد و در مدت زمان محدود یک تا ۲ روز آن‌ها را مصرف کرد.

کارهایی که زنان موفق نباید آن را انجام دهند
تصور کنید زن با روحیه منحصر به فرد خود، در محیطی مردانه قرار گیرد که حتی یک همکار خانم هم ندارد، در این شرایط توجه ویژه به نگرش و تصمیماتش برای دست یابی به موفقیت الزامی است.

زنان موفق این کارها را نمی کنند

انتهای پیام/

اخبارپربازدیدوبگردی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلشیفته هم به رضا پهلوی بی محلی کرد/ناگفته های تلخ از سه سال محاصره/از آبروریزی جدید ولیعهد بی تاج و تخت تا بی‌محلی شاه عربستان به ربع پهلوی/راز تصادف جنجالی قائدی فاش شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..