تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عتیقه هایی که از زندگی فرازمینی ها در زمین حکایت دارد! +فیلم

عتیقه هایی که از زندگی فرازمینی ها در زمین حکایت دارد! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به تازگی عتیقه های باستانی در یکی از غارهای  قدیمی مکزیک پیدا شده است که نظریه پردازی عجیبی را دامن زده است. این اشیاء عتیقه 7000 سال قدمت دارد و برخی از آن موجوداتی شبیه به فرازمینی ها را نشان می دهد که دارای صورت هایی دراز و چشمانی گرد هستند. برخی نظریه پردازان این اشیاء را  تمدن متعلق به  فرازمینی ها می دانند که زمانی روی زمین می زیستند. اشیاء عتیقه عجیب در یکی از مشهورترین غارهای محلی مکزیک پیدا شده اند.

این در حالی است که در محلی که این غار واقع شده تاکنون رویت اشیاء پرنده زیادی گزارش شده است.

گفتنی است؛ چند روز پیش نیز ارتش ایالات متحده آمریکا از برنامه خود برای جستجوی یک پایگاه متعلق به اشیاء پرنده ناشناس در عمق 2000 فوتی زیر آب خبر داده بود.

 انتهای پیام/

 راز عتیقه های باستانی کشف شده در مکزیک چیست؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عتیقه هایی که از زندگی فرازمینی ها در زمین حکایت دارد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..