تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 پروژه ریلی بزرگ در کرمان افتتاح می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رئیس جمهور در این سفر دو پروژه بزرگ ریلی را مد نظر قرار داد گفت: پروژه ریلی بم جیرفت به سمت جاسک بسیار مهم است.

به گزارش شمانیوز: عباس آخوندی عصر امروز در آئین افتتاح بزرگراه جیرفت به بم اظهار داشت: این منطقه بسیار حادثه‌خیز است و با افتتاح این بزرگراه اقدام مهمی برام مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور در این سفر دو پروژه بزرگ ریلی را مد نظر قرار دادن که یکی از آنها پروژه ریلی کرمان به سیرجان حدود 200 کیلومتر است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: این پروژه بسیار مهمی است و اولین پروژه‌ای است که بصورت مشارکت با بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه حدود هزار میلیارد تومان هزینه دارد که 35 درصد آن دولت و 65 درصد نیز توسط بخش خصوصی تامین می‌شود.

آخوندی با اشاره به اینکه پروژه بم جیرفت به سمت جاسک بسیار مهم است بیان کرد: در خلیج فارس دو بندر بسیار بزرگ داریم و باید خارج از خلیج فارس و در دریای عمان بتوانیم بندر بزرگ داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اگر بندر جاسک فعال شود باید بتواند به سمت مرکز کشور خط ریلی داشته باشد افزود: این خط ریلی از جاسک شروع شده و به جیرفت می‌رسد.

آخوندی با بیان اینکه در حال حاضر بحث بم به جیرفت کارهای طراحی آن شروع شده و مراحل نهایی آن درحال انجام است اظهارداشت: از جیرفت به جاسک نیز طراحی آن انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: طول این خط ریلی 94 کیلومتر است که اختلاف ارتفاع ما بسیار زیاد است در بحث ریلی نمی‌توانیم اختلاف زیادی داشته باشیم و مهندسین در حال طراحی این پروژه هستند.

منبع: تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 پروژه ریلی بزرگ در کرمان افتتاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..