تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان رونمایی رسمی پرچمدار جدید هوآوی مشخص شد

زمان رونمایی رسمی پرچمدار جدید هوآوی مشخص شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هوآوی پرچمدار جدید خود را در کنگره جهانی موبایل امسال MWC 2018 معرفی نمی کند. هوآوی برای معرفی این گوشی تا تاریخ 27 مارس یعنی زمان برگزاری رویداد ویژه در پاریس صبر می کند. نکته عجیب و شاید جالب این است که هنوز نمی دانیم نام اصلی این گوشی P11 خواهد بود یا P20 .

طبق شایعات اخیر انتظار می رود که خانواده P20/P11 حداقل سه عضو داشته باشد:P11/P20 ، P11/P20 Lite و P11/P20 Pro

انتظار این است که پرچمدار جدید را با سه دوربین عقب ببینیم. همچنین امیدواریم نسبت صفحه نمایش 18:9 را در یکی از اعضای خانواده P20/P11 ببینیم.تراشه Kirin 970 AI-infused ویژگی است که احتمالا در همه مدل ها به جز نسخه lite  موجود است.هوآوی در حال حاضر پس از سامسونگ و اپل سومین شرکت سازنده تلفن های همراه است.

انتهای پیام/

زمان رونمایی رسمی P20



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان رونمایی رسمی پرچمدار جدید هوآوی مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..