تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۴ بهمن؛ زمان آغاز نیم‌سال دوم تحصیلی دانشگاه تهران

معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آغاز نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه تهران از  14بهمن/زبان آموزی 1700نفری در دانشگاه تهرانحسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: براساس برنامه تنظیمی، نیم‌سال دوم تحصیلی دانشگاه از شنبه 14 بهمن ماه سال جاری آغاز می شود.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌ها در نیم‌سال دوم سال تحصیلی 96-97 دانشگاه تهران نیز تا 16 خردادماه 97 ادامه دارد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران در خصوص شروع امتحانات این دانشگاه در نیم‌سال دوم اظهار کرد: امتحانات نیم‌سال دوم تحصیلی این دانشگاه نیز از 27خرداد ماه آغاز و تا 9 تیرماه ادامه خواهد داشت.

زبان آموزی 1700 نفر در دانشگاه تهران

حسینی در ادامه با اشاره به تحصیل 1100 دانشجو خارجی در دانشگاه تهران، گفت: سالانه حجم بسیار زیادی از دانشجویان خارجی برای ادامه تحصیل به دانشگاه تهران مراجعه می کنند؛  به طوری که با ورود گسترده دانشجویان از کشورهای مختلف و افزایش مراودات روسای دانشگاه‌ها، افراد بیشتری علاقمند به تحصیل در دانشگاه تهران هستند. 

وی افزود: در حال حاضر 1700‌ نفر هم به عنوان زبان آموز در مرکز بین المللی زبان فارسی دانشگاه در طول سال به طور چرخشی زبان فارسی می‌آموزند.

حسینی یادآور شد: انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌، مخصوصا دانشگاه‌های تهران پذیرش دانشجوی خارجی افزایش پیدا کند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۴ بهمن؛ زمان آغاز نیم‌سال دوم تحصیلی دانشگاه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..