تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت تبلیغی بیش از ۳۸ هزار مبلغ و مبلغه در دهه فجر

به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، طبق داده‌های سامانه سجام (سامانه جامع اعزام مبلغین) با توجه با اعلام نیاز استانها برای اعزام ۱۳ هزار و ۸۲۶ نفر از مبلغین و مبلغات بومی و مقیم استانی و هزار و ۲۹۶ نفر از مبلغین و مبلغات غیر مقیم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم به مناسبت دهه فجر هماهنگی شده است.

این گزارش می افزاید: علاوه بر این ۱۹ هزار و ۳۰۵ امام جماعت و ۳ هزار ۸۳۰ روحانی مستقر در ایام دهه فجر در اقصی نقاط کشور به امر تبلیغ دینی می پردازند.

لازم به ذکر است که گسترش کمی و کیفی تبلیغات دینی مردمی و برانگیختن احساس مسئولیت عمومی در قبال اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است و به همین منظور، مبلغانی را اعزام می‌نماید.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت تبلیغی بیش از ۳۸ هزار مبلغ و مبلغه در دهه فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..