تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیگر نمی توان نارضایتی های اجتماعی را کتمان کرد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار فارس گفت: مبارزه با فساد به حضور و همدلی همگانی احتیاج دارد و نباید فساد را کتمان کرد زیرا پوشاندن آن باعث اعتراض مردم می شود.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، هادی پژوهش چهارشنبه در همایش سلامت اداری و مبارزه با فساد در شیراز اظهار داشت: فساد همزاد با حکومت ها و دولت ها است و دنیا با آن درگیر است اما کشورهای در حال توسعه بیشتر درگیر هستند.
وی افزود: جلسات و سخنان زیادی در خصوص مبارزه با فساد برگزار شده اما تاکنون بی فایده بوده و امروز شاهدیم که اتاق بازرگانی به این مهم ورود کرده است.
او بیان کرد: امروز نارضایتی اجتماعی وجود دارد و دیگر نمی توان آن را کتمان کرد و حتی بخشی از اعتراضات به فساد اداری است.
وی گفت: همه تاکنون درد را گفته اند و هیچکس نسخه ای نپیچیده و باید از خودمان مبارزه با فساد را شروع کنیم.
پژوهش خاطرنشان ساخت: هرکس باید از خود و بخش خود مبارزه با فساد را شروع کند. فساد قانونی، اداری، سیاسی و... در جهان وجود دارد و فساد قانونی و سیاسی در کنار هم فساد اداری ایجاد می کند پس باید اولویت های فساد را مد نظر قرار داد.
وی بیان کرد: باید مشکلات را بگوییم و به دنبال رفع آن باشیم که اگر نگوییم فردا شاهد اعتراضات خواهیم بود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیگر نمی توان نارضایتی های اجتماعی را کتمان کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..