تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناظم الشریعه: مشکلی با دعوت شمسایی نداریم

خبرگزاری فارس: سیدمحمد ناظم الشریعه در مورد صحبت های علی کفاشیان که گفته کادر فنی تیم ملی و کمیته فنی فوتسال تصمیم‌گیرنده در مورد دعوت از وحید شمسایی به تیم ملی هستند، اظهار داشت: قبلا بارها در صحبت‌هایم گفتم کادر فنی تیم ملی هیچ مشکلی با دعوت وحید شمسایی به تیم ملی نداشته و تصمیم گیرنده فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال و کمیته فنی است.

وی ادامه داد: این موضوع قبلا صحبت و حل شده است و خود شمسایی هم می‌داند.  اما اگر در این مدت که فالکائو مهاجم برزیلی مدعی آقای گلی جهان شده، نتوانستیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم به این دلیل بود که درگیر بازی‌های تیم ملی برای جام ملتهای آسیا بودیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: باز هم تکرار می‌کنم کادر فنی تیم ملی فوتسال برای دعوت شمسایی مشکلی ندارد و ان شاءلله بعد از بازی‌های جام ملتهای آسیا در جلسه ای که قرار است با کمیته فنی داشته باشیم، این موضوع حل می‌شود.

وی تاکید کرد‌: نمی‌دانم چرا عده ای دوست دارند شلوغ کاری کنند. جای هیچ نگرانی وجود ندارد شمسایی بازیکن بزرگی در فوتسال آسیا و جهان است و مطمئنم وی مجددا می‌تواند به خوبی از عنوان آقای گلی خود در جهان دفاع کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناظم الشریعه: مشکلی با دعوت شمسایی نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..