تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنچلوتی: این رئال می‌تواند قهرمان اروپا شود

ایسنا: ‌به نقل از اسکای اسپورت، رئال مادرید روزهای خوبی را با زین الدین زیدان پشت سر نمی‌گذارد. این تیم با توجه به اختلاف زیادی که با بارسلونا در رقابت‌های لالیگا دارد تقریبا می‌توان گفت‌ که شانسی برای قهرمانی ندارد. رئال مادرید از جام حذفی هم کنار رفته و در لیگ قهرمانان اروپا پاری ‌سن‌ ژرمن پر ستاره را پیش رو دارد.

کارلو آنچلوتی با وجود شرایطی که رئال مادرید دارد از احتمال قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا می‌گوید. سرمربی سابق رئال مادرید گفت‌: من بر این باور هستم که رئال مادرید در بحران به سر نمی‌برد. لیگ قهرمانان تنها جامی است که رئال مادرید در آن شانس قهرمانی دارد و به همین خاطر شاگردان زیدان نهایت تمرکز خود را روی این جام می‌گذارند.

او ادامه‌ داد: رئال مادرید اگر بتواند پاری ‌سن‌ ژرمن را در لیگ قهرمانان پشت سر بگذارد دیگر به سختی متوقف می‌شود. آنها بازیکنی به نام کریستیانو رونالدو در اختیار دارند که اصلا شکست را دوست ندارد. نباید فراموش کنیم که زیدان در لیگ قهرمانان اروپا چه عملکرد بسیار خوبی داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنچلوتی: این رئال می‌تواند قهرمان اروپا شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..