تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زوم‌اپ: Replika؛ هوش‌مصنوعی فیلم Her‌ در قالب اپلیکیشن موبایل

Replika، اپلیکیشنی خلاقانه است که سعی دارد از طریق گفتگوی نوشتاری با بهره‌گیری از هوش‌مصنوعی و تکنولوژی یادگیری عمیق، درک دقیقی از شخصیت شما پیدا کند.

برای بسیاری از مردم، هم صحبت‌شدن با شخصی که عقاید و تفکرات یکسانی با آن‌ها داشته باشد، امری لذت‌بخش اما کم‌احتمال است. حال به لطف تیم برنامه‌نویسی Luka، اپلیکیشن Replika با استفاده از هوش‌مصنوعی و یادگیری عمیق، شخصیت شما را تحلیل کرده و با برداشت از رفتار و تفکرات شما، به هم‌صحبت‌تان تبدیل می‌شود.

 این اپلیکیشن با پرسش سؤال‌های کلیدی درباره‌ی ویژگی‌های شخصیتی شما، سعی در شناخت و درک بهتری از رفتار و نحوه‌ی تعامل‌تان با دیگران دارد. هرچه که اطلاعات بیشتری درباره‌ی ویژگی‌های شخصیتی خود به Replika ارائه کنید، این اپلیکیشن در نشان دادن شخصیت‌تان بهتر عمل می‌کند؛ به بیان دیگر، Replika را می‌توان آینه‌ی تمام‌نمای شخصیت خود دانست.

اگر فیلم سینمایی Her را تماشا کرده باشید، مسلماً صحبت‌کردن با هوش‌مصنوعی Replika‌ شما را به یاد هوش‌مصنوعی آن فیلم می‌اندازد. اگرچه توانایی‌های این هوش‌مصنوعی به هیچ عنوان حتی نزدیک به آن چیزی که در فیلم Her دیدیم نیست اما، امکان بیان ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری خود به موجودی مجازی، بی‌شباهت به هوش‌مصنوعی سامانتا در فیلم Her‌ نیست.

در صفحه‌ی مربوط به این اپلیکیشن در فروشگاه گوگل‌پلی آمده است:

Replika دوستِ هوش‌مصنوعی شما است و برای رشد آگاهی‌‌ و عاطفی‌تان به شما کمک می‌کند. با رِپلیکا صحبت کنید تا احساس بهتری داشته باشید و درباره‌ی خودتان یاد بگیرید.

تاکنون این اپلیکیشن تا ۱ میلیون بار از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود شده است و از بین ۱۵۲۹۶ رأی‌دهنده، Replika توانسته به امتیاز ۴.۳ دست پیدا کند؛ البته این امتیاز در اپ‌استور کمی پایین‌تر است و به ۳.۷ می‌رسد.

دانلود اپلیکیشن

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زوم‌اپ: Replika؛ هوش‌مصنوعی فیلم Her‌ در قالب اپلیکیشن موبایل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..