تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی Mi Mix 2S می تواند اولین گوشی با اسنپ دراگون 845 باشد

شیائومی Mi Mix 2 می تواند اولین گوشی معرفی شده با اسنپ دراگون 845 باشد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از چند ماه که از عرضه شیائومی Mi Mix 2 می گذرد، شرکت چینی، مدل "S" این گوشی را عرضه خواهد کرد. نام این گوشی Mi Mix 2S است و این کمپانی از نام Mi Mix 3  استفاده نکرده است. البته این نام نگاه مناسبی در رابطه با گوشی به شما می دهد یعنی این گوشی تفاوت زیادی با Mi Mix 2 ندارد.

این گوشی از کوالکام اسنپ دراگون 845(Qualcomm Snapdragon) استفاده می کند که احتمالا در گوشی های رده بالا و گران قیمت امسال عرضه شود.

طبق یک شایعه جدید از چین، شیائومی به دنبال معرفی Mi Mix 2S قبل از اتمام MWC 2018 در نیمه دوم فوریه است.

البته گلکسی S9 و S9+ در MWC معرفی خواهند شد و برای بازار های خاص از تراشه کوالکام استفاده خواهند کرد. بنابراین  شیائومی اگر می خواهد عنوان "اولین در جهان" را یدک بکشد باید گوشی خود را زودتر معرفی کند.

با توجه به نام تجاری "S" ممکن است  Mi Mix 2S بسیار شبیه به مدل قبلی خود باشد اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست. تاکنون اطلاعاتی از این گوشی به بیرون درز نکرده و این برای گوشی ای که به زودی معرفی می شود کمی عجیب است. باید تا زمان معرفی این گوشی صبر کنیم تا بتوانیم دقیق تر نظر دهیم.

انتهای پیام/

گوشی جدید شیائومی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی Mi Mix 2S می تواند اولین گوشی با اسنپ دراگون 845 باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..