تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۲ بهمن نقطۀ عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب ملت بزرگ ایران

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران در پیامی فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش شمانیوز: پیام مدیرعامل و اعضای هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران به مناسبت سي و نهمين سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي:
۲۲ بهمن نقطۀ عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب ملت بزرگ ایران براي استقرار ارزشهاي والاي الهي و اسلامي و ايجاد امنيت، استقلال و آزادي در کشور است.
پیروزی انقلاب اسلامی اعجاز و کرامتی الهي بود که به دست مردي از سلاله پاک رسول الله(ص) و با تکيه بر قدرت خروشان ملتي غيور، كه باوجود تمام دشواري‌ها، پاي از ركاب انقلاب و امام خويش برنداشتند و مردانه همه مشقت‌ها را به جان خريدند، به انجام رسيد.
بی شک، این پیروزی در سايه الطاف الهي، مرهون پيروي از اسلام ناب محمدي(ص)، رهبري پيامبرگونه امام خميني(ره)، اتحاد ملي و حضور مردم مسلمان و ولايت مدار حاصل شد.
اینک بوی بهار سی و نه سالگی انقلاب بر مشام مي رسد و هنوز شما بر ميثاقتان با شهداي خونين پيکر انقلاب و عهدتان با امام شهداء و رهبر فرزانه انقلاب ايستاده ايد .
دهه فجر فرصتی مناسب برای بازخوانی دستاورد های انقلاب اسلامي ايران است و راهپيمايي امسال نسبت به سال هاي گذشته، از اهميت بالاتري برخوردار است.
بدون شک مراسم راهپیمایی سالروز ۲۲ بهمن ماه فرصتی مغتنم براي تجديد عهد با امام شهيدان، رهبري معظم انقلاب و پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.
اینجانب به نمایندگی از تمامی پرسنل بانک قرض الحسنه مهر ايران فرارسيدن سي و نهمين سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي را به محضر مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و تمامي هموطنان عزيز تبريک عرض مي نمايم.

منبع:روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۲ بهمن نقطۀ عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب ملت بزرگ ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..