تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشرافی‌گری دامن مسئولان را گرفته است

اشرافی گری دامن مسئولان را گرفته استبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نماینده معترضان موسسه مالی و اعتباری کاسپین در خصوص سپرده گذاران موسسه کاسپین بیان کرد: ما اعتراضمان به سیاست‌های غلط پولی و بانکی است، معترضین و سپرده گذاران رهبر انقلاب و آرمان هایشان را دوست دارند و اکنون به خاطر چارچوب‌های نظام سکوت کرده اند.

وی بیان کرد:موسسه کاسپین را باید جدا از تمام موسسات ببینیم زیرا کاسپین مجوز خود را از بانک مرکزی گرفته است و مردم به اعتماد از بانک مرکزی در آن سپرده گذاری کردند.

نماینده معترضان موسسه مالی و اعتباری کاسپین گفت: بانک مرکزی موسسه فرشتگان را در تاریخ ٩٤/٤/٣ از شمول موسسات غیر مجاز خارج کرده است و موسسه فرشتگان هیچ گاه از کاسپین جدا نبوده و به کاسپین تغییر نام داده است.

وی بیان کرد: در ٩٤/١٢/٢٧ کاسپین با مجوز رسمی از سوی بانک مرکزی شروع به کار کرد، اما در مقابل بانک مرکزی می گوید موسسه‌ کاسپین شعبه نداشته است و ما در اردیبهشت ٩٦ به موسسه کاسپین اجازه‌ فعالیت دادیم اما این در حالی است که این موسسه در زمره تعاونی‌های غیر مجاز بوده اند.

نماینده سپرده گذاران موسسه کاسپین گفت: اگر موسسه کاسپین ورشکسته بود بانک مرکزی باید قبل از صدور مجوز آن را بررسی می‌کرد زیرا نظارت بانک مرکزی مانع از بروز چنین اتفاقاتی می شد.

وی عنوان کرد: در این میان رهبری کنار مردم بودند و فرمودند به قید فوریت مشکل مردم را حل کنند ولی برخی از  فرمایشات مقام معظم رهبری علیه مردم استفاده کردند.

مسئولان دچار اشرافی گری شده اند

در ادامه صادق مشایخی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در خصوص سپرده گذاران موسسه کاسپین گفت: بسیج دانشجویی همیشه به دنبال این بوده است که مطالبات مردم را به گوش مسئولان برساند، انتظارمان  این است که مسئولان به میان مردم بیایند اما متاسفانه آنها دچار اشرافی‌گری شده اند.

در ادامه علیرضا صفری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امیر کبیر اظهار کرد: یکی از بزرگترین مشکلات این بوده که دامن مسئولان را اشرافی گری گرفته و این معضل به صورت بیماری واگیردار فراگیر شده است.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی پیگیری کردن مطالبات مردم را وظیفه‌ی خود می‌داند.

انتهای پیام/​




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشرافی‌گری دامن مسئولان را گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..