تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنگ‌های خنثی در دکوراسیون، چگونه از بی‎حالی نجاتشان دهیم؟

وب سایت چیدانه: زمانی بود که دکوراسیون تمام خانه ها کرم و قهوه ای بود اما به تازگی دکوراسیون بیش تر خانه ها رو به مدرن گرایی و استفاده از رنگ های خنثی مانند سفید و طوسی رفته است. قبل از بررسی سوالات، باید بدانید که رنگ های خنثی با گذشت زمان کمی خسته کننده می شوند به خصوص در زمستان که آفتاب کم تری وارد منزلتان می شود. به همین دلیل است که با شروع فصل زمستان بیش تر سوالات شما عزیزان به این سمت رفته است.
 رنگ های خنثی در دکوراسیون، چگونه از بی حالی نجاتشان دهیم؟رنگ های خنثی در دکوراسیون، چگونه از بی حالی نجاتشان دهیم؟  
پرتکرار ترین سوال ها درباره ایجاد تنوع در دکوراسیون خنثی:

۱- با هزینه کم چطور رنگ را وارد دکوراسیون سفید و طوسی کنم؟


ساده ترین و کم هزینه ترین راه خوشامدگویی به رنگ ها در خانه خرید کوسن های رنگی برای مبلمان سفید یا طوسی شما می باشد.

 رنگ های خنثی در دکوراسیون، چگونه از بی حالی نجاتشان دهیم؟رنگ های خنثی در دکوراسیون، چگونه از بی حالی نجاتشان دهیم؟ 
۲- برای مبلمان طوسی ام دوازده رنگ کوسن خریده ام اما زیاد جالب نشده است. اشکال کارم کجاست؟

دوازده رنگ کوسن به نظر کمی زیاد می آید! درست است که می خواهید رنگ را وارد منزلتان کنید اما افراط هم خوب نیست. وجود رنگ های زیاد در دکوراسیون باعث آزار چشم می شود یا اغشتشاش بصری ایجاد می کند. رنگ هایتان را به دو تا سه رنگ کاهش دهید. رنگ هایی را انتخاب کنید که یا مکمل باشند و یا هم خانواده سپس متناسب با رنگ های انتخابی چند اکسسوری دیگر مثل شمع، گلدان یا آثار هنری به دکوراسیون سفید و طوسیتان اضافه کنید.

۳- تمام نکات بالا را رعایت کردم اما فکر می کنم در دکوراسیون طوسی و سفیدم نیاز به تنوع بیش تری دارم. چه کاری انجام دهم؟

دنیای پارچه ها بسیار وسیع و متنوع است و این یعنی کوسن ها هم دنیای بزرگی دارند. بافت های مختلف پارچه را امتحان کنید. به طور مثال اگر یک یا دو مبل با طرح راه راه دارید یک کوسن راه راه به کوسن هایتان اضافه کنید؛ اگر کاغذ دیواری گل گلی دارید دو کوسن گلدار به آن ها اضافه کنید. سعی کنید هماهنگی بین بافت را در منزلتان رعایت کنید و در استفاده از بافت های مختلف پارچه زیاده روی نکنید یک یا دو طرح کافیست.

رنگ های خنثی در دکوراسیون، چگونه از بی حالی نجاتشان دهیم؟ رنگ های خنثی در دکوراسیون، چگونه از بی حالی نجاتشان دهیم؟ 
۴- اگر بخواهم در منزل سفید و طوسی ام هم تنوع ایجاد کنم و هم حال و هوای زمستانی به آن بدهم چه راهکار کم هزینه ای پیشنهاد می کنید؟

حتما تا به حال با کوسن های پشمالو آشنا شده اید آن ها زمستانی ترین حال و هوا را برایتان ایجاد می کنند اما بیایید و کمی به تلفیق دکوراسیون مدرنتان با دکوراسیون سنتی فکر کنید. کوسن های بافتنی انتخاب خوبی هستند، هم رنگ های شاد و متنوعی دارند و هم حس گرما به منزلتان می بخشند.

 رنگ های خنثی در دکوراسیون، چگونه از بی حالی نجاتشان دهیم؟ رنگ های خنثی در دکوراسیون، چگونه از بی حالی نجاتشان دهیم؟


۵- من در صرف هزینه مشکلی ندارم چه راهکاری جز کوسن و اکسسوری های کوچک رنگی، برای اینکه دکوراسیون سفید و طوسی ام را از یکنواختی خارج کنم؛ پیشنهاد می کنید؟

 رنگ های خنثی در دکوراسیون، چگونه از بی حالی نجاتشان دهیم؟ رنگ های خنثی در دکوراسیون، چگونه از بی حالی نجاتشان دهیم؟


از مبلمان های تک رنگ استفاده کنید. شاید این مبلمان ها را با نام مبلمان های آبنباتی بشناسید. یک ست میز عسلی زرد تهیه کنید و یک اثر هنری که رنگ زرد در آن شاخص باشد. بهتر است مینیمال باشد تا با سبک مدرن دکوراسیونتان همخوانی داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنگ‌های خنثی در دکوراسیون، چگونه از بی‎حالی نجاتشان دهیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..