تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا آدامس ویتامین دی بایودنت؟

سلامت نیوز:

آدامس ویتامین دی بایودنت

ویتامین دی یکی از ریزمغذی های مهم مورد نیاز بدن انسان است. مصرف این ویتامین می تواند اثرات عمیقی در سلامت انسان ایفا نماید. مهمترین نقش این ریزمغذی کمک به جذب کلسیم در بافت های استخوانی می باشد. امروزه فقر یا کمبود ویتامین دی و عوارض ناشی از آن بر بخش بزرگی از جامعه جهانی سایه افکنده است که علاوه بر ایجاد مشکلات استخوانی، به تجمع چربی ها، افزایش وزن، سردرد و سرگیجه، درد عضلات و ماهیچه ها، پوکی استخوان در سنین بالا، مشکلات تنفسی و ... نیز می انجامد که با استفاده از رژیم غذایی مناسب می توانیم در جذب این ویتامین به بدن کمک کنیم. در کشورهای پیشرفته برای رفع این معضل اقدامات گوناگونی از جمله غنی سازی مواد غذایی با این ویتامین انجام شده است. برند بایودنت نیز در راستای هدف اصلی خود یعنی کمک به سلامت دهان و دندان به تولید آدامس غنی شده به ویتامین دی اقدام نموده است. به همین مناسبت با جناب آقای مهندس کریمی مدیرعامل محترم شرکت صنایع غذایی ماسترفوده مصاحبه ای صورت گرفت که بخشی از آن را در زیر می خوانیم:

1- چرا یکی از مهم ترین ریزمغذی های موجود در دنیا (ویتامین دی) را در جدیدترین محصول بایودنت استفاده کرده اید؟

مهمترین دلیل این شرکت برای انتخاب ویتامین دی جهت غنی سازی محصولات خود، هم خوانی اثرات این ویتامین با فلسفه وجودی بایودنت می باشد. بیش از 80 درصد مردم ایران دچار کمبود یا فقر ویتامین دی هستند. کمبود این ویتامین، جذب کلسیم در بدن را کاهش می دهد. کاهش جذب کلسیم در بدن علاوه بر پوکی استخوان منجر به ضعف دندان ها نیز می گردد. وقتی کلسیم در دندان جذب نشود، دندان دچار پوسیدگی و خردگی زودرس خواهد شد. برند بایودنت با هدف کمک به سلامت دهان و دندان محصول جدید خود را با ویتامین دی غنی کرده است.

2- با توجه به حساسیت ویتامین ها به دما، چه اثراتی ممکن است در فرآیند تولید آدامس برای ویتامین ها ایجاد شود؟

در فرآیند تولید آدامس دمای بالایی مورد نیاز نیست، از همین رو اکثر ویتامین ها در این فرآیند سالم باقی می مانند و غیر از ویتامین دی از ویتامین های مختلف دیگری در تولید آدامس می توان استفاده کرد.

3- میزان مصرف این آدامس برای جذب مفید و کافی ویتامین D چه مقدار است؟

طبق ضوابط تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، هر دو عدد آدامس غنی شده با ویتامین دی، حاوی نیاز یک روز بدن است. از آنجایی که اکثر مردم با فقر یا کمبود شدید این ریزمغذی دست و پنجه نرم می کنند، با مصرف دو عدد از این آدامس، فقط نیاز مفید آن روز به بدنشان می رسد و برای رفع فقر این ویتامین بهتر است در روز بیش از دو یا سه عدد آدامس مصرف شود.

4- تفاوت قرص های ویتامین D با آدامس ویتامین D در چیست؟

بعضی از قرص های ویتامین دی جنبه دارویی دارند و بعضی دیگر به عنوان مکمل استفاده می شوند. قرص ها و آمپول های ویتامین دی که برای درمان مورد استفاده قرار می گیرند، چند برابر نیاز روزانه یا حتی نیاز یک ماه را به صورت یک جا به بدن می رسانند و برای درمان مورد استفاده قرار می گیرند. اما آدامس های ویتامین دی با عملکردی متفاوت نسبت به داروها به عنوان یک مکمل به صورت مصرف مستمر و دوره ای به رفع کمبود این ویتامین کمک می کنند.

5- درصد جذب ویتامین D موجود در هر عدد آدامس چقدر است؟

طبق تحقیقاتی که در واحد تحقیق و توسعه (R&D) این شرکت انجام شده است، پس از 20 دقیقه جویدن 80 درصد و پس از یک ساعت تقریبأ 100 درصد ویتامین موجود در آدامس از آن خارج شده و وارد دستگاه گوارش می شود. باید توجه داشت که میزان جذب ویتامین دی از فردی تا فرد دیگر متفاوت است.

6- چه دلایل و انگیزه هایی مشتریان را جهت خرید آدامس ویتامین دی بایودنت ترغیب می کند؟

مصرف آدامس بعد از صرف غذا اثرات مثبتی در سلامت دندان ها و البته هضم غذا دارد. استفاده از ویتامین دی جهت غنی سازی این محصول همراه با طعم خوش نعنا یعنی کسب لذتی بیشتر از جویدن یک آدامس معمولی با همان قیمت!

7- مردم چگونه می توانند به محصولات غنی شده داخلی اعتماد کنند؟

وزارت بهداشت ایران با توجه به اصول سختگیرانه ای که در خط مشی خود برای صدور مجوز در پیش گرفته است، از معتبرترین وزارتخانه های جهان به شمار می رود. از همین رو آدامس ویتامین دی بایودنت با اخذ این مجوز سعی در ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات در جهت رضایت مشتریان را داشته است. همچنین تحقیقاتی که در واحد R&D این شرکت توسط همکاران مجرب تحقیق و توسعه نیز انجام می شود و استانداردهای اخذ شده موجود برای این محصول قدم های محکمی برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان می باشد.

با توجه به کمبود چشمگیر ویتامین دی در دنیا و اهمیت این ویتامین در سلامت بدن، مصرف آن می تواند به جذب کلسیم در بدن کمک کند. در بیشتر نقاطِ دنیا کارخانه هایی که سلامت مشتریانشان در اولویت است، محصولات خود را با ویتامینِ دی غنی سازی می کنند. برند بایودنت نیز با پیام "سلامت دهان و دندان" سعی در ارائه محصولات بی نظیر کیفی و سلامت محور را دارد. همچنین به واسطه استفاده از ترکیبات سازگار با بافت دندان ها و محیط دهانی، نه تنها باعث مراقبت و جلوگیری از پوسیدگی دندان ها و از بین بردن باکتری های دهانی می شود بلکه با تولید محصول جدید غنی شده به ویتامین D به سلامت بدن نیز می اندیشد.

در طول روز زمان های کمی برای مراقبت از خودتان دارید. باید با انتخاب بهترین مواد، از همین زمان های کوتاه برای داشتن یک زندگی سالم تر و شاداب تر استفاده کنید. من به عنوان یک خبرنگار با توجه به زمان محدود و مشغله ی کاری ام، امکان دسترسی راحت به هر ماده غذایی برای رفع این نیاز را ندارم. آدامس غنی شده می تواند علاوه بر رفع بوی بد دهان، افزایش بزاق، قیمت مناسب در مقایسه با سایر محصولات غنی شده و همچنین دسترسی آسان، بهترین گزینه جهت رفع کمبود ویتامین دی مورد نیاز بدن باشد. مطمئناً با این انتخاب علاوه بر لذت جویدن آدامس بهترین استفاده را از این محصول جهت رفع کمبود ریزمغذی های موردنیاز خواهید داشت.

شما نیز می توانید با استفاده از این محصول در تأمین نیاز بدنتان به این ویتامین اقدام نمایید و نظرات و پیشنهادات خود را جهت پیشبرد این محصول به سمت موفقیت بیشتر، به بایودنت ارائه دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا آدامس ویتامین دی بایودنت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..