تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار شدیداللحن السیسی به مخالفانش

خبرگزاری فارس: عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر روز چهارشنبه به رقیبان سیاسی‌اش که قصد دارند حکومتش را به چالش بکشند هشدار داد.

به نوشته رویترز، رئیس‌جمهور مصر این اظهارات را یک روز بعد از درخواست رهبران مخالف دولت برای تحریم انتخابات ریاست‌جمهوری مصر که قرار است ۲۶ تا ۲۸ مارس (ششم تا هشتم فروردین‌ماه) برگزار شود، مطرح کرد.

وی با اشاره غیرمستقیم به اعتراضات سال ۲۰۱۱ که به سرنگونی «حسنی مبارک»، دیکتاتور سابق مصر منجر شد گفت: «حواستان باشد. اتفاقی که هفت یا هشت سال پیش افتاد دوباره در مصر تکرار نخواهد شد.»

السیسی که در مراسم افتتاح یک میدان گازی حضور داشت در ادامه گفت: «چیزی که آن موقع موثر واقع نشد، الان هم موثر نخواهد بود... مثل اینکه من را خوب نمی‌شناسید.»

بیش از ۱۵۰ سیاستمدار و فعال سیاسی مصر روز سه‌شنبه از مردم کشورشان خواستند از شرکت در انتخاباتی که السیسی و یکی از حامیانش تنها رقیبان آن هستند خودداری کنند.

«حمدین صباحی»، رهبر جریان «الشعبی» که در انتخابات سال ۲۰۱۴ رقیب «السیسی» در انتخابات ریاست‌جمهوری مصر بود یکی از کسانی بود که درخواست تحریم انتخابات را مطرح کرد.

«حشام جنینه»، رئیس سابق سازمان حسابرسی مصر که از «سامی عنان»، از اعضای ارشد نیروهای مسلح این کشور حمایت کرده بود، یکی دیگر از فعالان طرفدار تحریم انتخابات است.

نیروهای امنیتی مصر هفته گذشته «سامی عنان» را به اتهام «اعلام نامزدی در انتخابات بدون کسب موافقت لازم، جعل اسناد رسمی و تحریک مردم علیه نیروهای مسلح» بازداشت شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار شدیداللحن السیسی به مخالفانش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..