تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضعف خدمات رسانی تاکسی ها در روزهای سرد/ رانندگانی که تنها به دنبال خالی کردن جیب مردم هستند

سلامت نیوز:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از ضعف خدمات رسانی تاکسی های پایتخت در روزهای برفی و بارانی انتقاد کرد و گفت: برخی تاکسی ها در این روزها بیشتر به صورت دربستی فعالیت کرده و به دنبال خالی کردن جیب مردم هستند.

به گزارش سلامت نیوز، محمد وحدتی هلان در گفت وگو با خانه ملت، از ضعف خدمات رسانی تاکسی ها و حمل و نقل عمومی پایتخت به شهروندان در روزهای برفی و بارانی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه شهروندان تهرانی نه تنها در روزهای اخیر بلکه در اغلب روزهای برفی و بارانی علاوه بر یخ زدگی خیابان ها، با معضل کمبود تاکسی و اتوبوس در سطح شهر مواجه هستند به گونه ای در این روزها تعداد تاکسی ها در خطوط کمتر از سایر روزها بوده و اغلب رانندگان بیشتر دنبال مسافر دربستی هستند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای سالامی، با انتقاد از اینکه نارضایتی شهروندان از کیفیت خدمات حمل ونقل عمومی در روزهای برفی و بارانی افزایش می یابد، تصریح کرد: در حالی که در روزهای اخیر مردم ساعت ها منتظر تاکسی بودند برخی رانندگان در منزل در حال استراحت و برخی دیگر نیز به دنبال خالی کردن جیب مردم بودند.

مردم پایتخت در روزهای برفی اخیر به دلیل کمبود حمل ونقل عمومی ساعت ها در خیابان ها معطل ماندند

نماینده مردم بستان آباد در مجلس دهم، با بیان اینکه مردم پایتخت در روزهای برفی اخیر به دلیل کمبود حمل ونقل عمومی ساعت ها در خیابان ها ماندند، افزود: به دلیل ضعف خدمات رسانی تاکسی ها در این روزها مردم مجبور به استفاده از آژانس های حمل ونقل و تاکسی های اینترنتی شدند که برخی از آنها کرایه سرسام آوری از مسافران طلب کرده و برخی نیز با نبود و کمبود ماشین روبرو بودند.

لزوم تشدید نظارت سازمان تاکسیرانی و همچنین شهرداری بر فعالیت تاکسی ها و اتوبوس ها در روزهای برفی و بارانی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم تشدید نظارت سازمان تاکسیرانی و همچنین شهرداری بر فعالیت تاکسی ها و اتوبوس ها در روزهای برفی و بارانی گفت: وظیفه حمل و نقل عمومی خدمات رسانی به مردم در هر شرایطی است بنابراین می طلبد با رانندگان خاطی به صورت جدی و قاطع برخورد شود تا حق رانندگانی که در تمامی طول شبانه روز فداکارانه به شهروندان خدمات رسانی می کنند تضییع نشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضعف خدمات رسانی تاکسی ها در روزهای سرد/ رانندگانی که تنها به دنبال خالی کردن جیب مردم هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..