تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکسازی کامل معابر تهران از برف تا فردا

باشگاه خبرنگاران جوان: اصغر عطایی‌ مدیرکل‌ خدمات شهری شهرداری تهران‌؛ در پاسخ‌ به این سئوال‌ که چه مدت طول می‌کشد تا همه مناطق تهران از برف پاکسازی‌ شوند، اظهار کرد: تا فردا تمام مناطق‌ تهران از برف پاکسازی‌ می‌شوند.

عطایی در ادامه با اشاره به اینکه ممکن است معابر انگشت شماری باقی بماند، گفت:  شهروندان می‌توانند برای گزارش وضعیت معابر‌ با شماره 137 تماس بگیرند‌ و مأموران‌ در اسرع‌ وقت به محل اعزام می‌شوند.

وی درباره روند برف‌روبی توسط شهرداری گفت: از ابتدای بارش‌ برف‌ 1200 دستگاه خودرو مخصوص برف‌روبی‌ و 2 هزار نفر کارگر‌ به مناطق اعزام شدند، همچنین 63 سایت‌ برف‌روبی و نزدیک‌ به 3 هزار و 500 مخزن‌ شن و نمک‌ در دسترس مردم بود.

مدیرکل‌ خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه 22 منطقه‌ و 123 ناحیه‌ در شهر تهران وجود دارد، گفت: شریان‌های اصلی بازگشایی شده‌اند و اکیپ‌های مجزا‌ برای برف‌روبی معابر درجه 2 و 3 شروع به کار کرده‌اند‌.

عطایی با اشاره به اینکه بازگشایی‌ شریان‌های اصلی در اولویت‌ کار بود، گفت: از همان روز اول برای پاکسازی‌ نقاط‌ مهم مانند معابر مقابل مدارس‌، متروها‌ و بیمارستان‌ها که محل تردد مردم هستند، اقدام کردیم‌ و از دیروز‌ نیروها برای پاکسازی کوچه‌ها اعزام شده‌اند‌.

مدیرکل‌ خدمات شهری شهرداری تهران تأکید کرد: در حال حاضر فقط برای پاکسازی مناطق  شمالی به علت برودت‌ هوا مشکل‌ داریم و یخ زدگی در این مناطق بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه بارش برف‌ امسال با بارش برف‌ در سال های گذشته متفاوت بود، گفت: در گذشته‌ برف‌ بخشی از مناطق شمالی را درگیر‌ می‌کرد، اما برف امسال‌ کل شهر را درگیر‌ کرد و به علت برودت هوا از همان لحظه‌ اول بر زمین‌ نشست و یخ‌زدگی ایجاد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکسازی کامل معابر تهران از برف تا فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..