تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶ دانشگاه آزاد تا ۲۰ بهمن تمدید شد

تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶ دانشگاه آزاد تا ۲۰ بهمن تمدید شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ثبت نام انتخاب رشته مرحله تكمیل ظرفیت رشته های آزمون سراسری 1396 دانشگاه آزاد اسلامی که از 28 دی ماه آغاز شده بود تا ساعت 24 روز جمعه  20بهمن ماه تمدید شد و رشته - محل های تکمیل ظرفیت گروه علوم پزشکی نیز به سامانه تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 96 اضافه شد.

تمام داوطلبانی که در آزمون سراسری (پزشکی) 96 سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند و در نیم‌سال اول سال تحصیلی 97-96 در هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد ثبت نام نکرده اند، مجاز به ثبت نام در تکمیل ظرفیت این دوره هستند و می توانند با مراجعه به سامانه این مركز نسبت به انتخاب حداكثر بیست رشته-محل دانشگاهی اقدام ککند.

امكان ویرایش رشته - محل های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت نام برای داوطلبان فراهم است.

انتهای پیام/

اضافه شدن رشته - محل‌های تکمیل ظرفیت گروه علوم پزشکی به سامانه کنکور 96



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶ دانشگاه آزاد تا ۲۰ بهمن تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..