تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مدیریت استان تهران در نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی

پنجمين نمايشگاه تخصصي نهاده هاي كشاورزي با حضور مديريت استان تهران در محل بوستان گفتگو برگزار شد .

به گزارش شمانیوز: اين نمايشگاه تخصصي با حضور فعال اعضاي انجمن واردكنندگان سم و كود و بذر و انجمن توليدكنندگان سم و كود و بذر برگزار شد، بيش از ١٠٠ شركت معتبر و برند داخلي و خارجي  محصولات خود را  معرفی وبا  و ارائه تخفيف نمايشگاهي ، بازديدكنندگان زيادي را به سوی خود جلب  كردند.

اين گزارش مي افزايد مديريت استان تهران با هدف  برقراري تعامل بيشتر و بهتر با فعالان اقتصادي اين حوزه و براي پاسخگويي به سوالات بانكي بازديدكنندگان ازنمايشگاه و غرفه داران در حوزه هاي ارزي و ريالي با برپايي غرفه و اعزام كارشناسان مديريت و شعب خود حضور موثري در اين رويداد ايفا كرد .

شايان ذكر است ، با توزيع بروشورهاي جديدخدمات بانكداري الكترونيك ، خدمات بانكداري شركتي و خدمات ارزي  بانك كشاورزي بسياري از مراجعه كنندگان مشتاق افتتاح حساب و  استفاده از خدمات نوين بانك كشاورزي شدند.

اين گزارش مي افزايد در روز پاياني نمايشگاه در محل غرفه مديريت استان تهران بازديدكنندگان  و شركت كنندگان به سوالاتي  درباره  خدمات ارزي بانك كشاورزي پاسخ گفتند و  پس از جمع آوري نتايج به ٢٠ نفر از برندگان به قيد قرعه جوايز نفيسي از طرف مدير استان تهران اهدا شد .

مننبع: روابط عمومی بانک کشاورزی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مدیریت استان تهران در نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..