تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدی فخیم‌زاده با «مسافران مهتاب» به آی‌فیلم می‌آید

مهدی فخیم‌زاده با «مسافران مهتاب» به آی‌فیلم می‌آیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم؛ فیلم سینمایی «مسافران مهتاب» پنجشنبه ۱۲ بهمن ساعت ۲۱:۰۰ از کانال فارسی این شبکه پخش می‌شود و سپس، در برنامه «کافه فیلم»، امید روحانی و مهدی فخیم‌زاده به نقدوبررسی و گفت‌وگو درباره روند ساخت این فیلم سینمایی خواهند ‌پرداخت.

این فیلم سینمایی خاطره‌انگیز در سال ۱۳۶۶ ساخته‌شده است و مهدی فخیم‌زاده، حسین گیل، محمود بهرامی، مهری مهرنیا، خسرو امیرصادقی و محمدرضا امیرصادقی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

داستان «مسافران مهتاب» که نگارش آن را فخیم‌زاده و احمد هاشمی بر عهده داشته‌اند، از این قرار است: سلیمان (حسین گیل) در پی بیکاری و فقر به‌همراه برادرش نمکی (مهدی فخیم زاده) که معلول ذهنی است به شهر می‌آید. نمکی در شهر گم می‌شود و مشکلاتی بوجود می‌آورد.

«مسافران مهتاب» پنجشنبه ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن می‌رود و پس از آن برنامه «کافه‌فیلم» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و وحید رونقی، به مدت ۳۰ دقیقه با اجرای امید روحانی و حضور مهدی فخیم‌زاده روی ‌آنتن قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدی فخیم‌زاده با «مسافران مهتاب» به آی‌فیلم می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..