تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاریکاتور مردم باز‌هم گله‌ مندند!

کاریکاتور مردم باز‌هم گله‌ مندند!

کاریکاتور مردم گله‌ مند , رؤیای زمستانی مردم تهران ــ که موجب خوشحالی و شکر این نعمت الهی بود ــ با عملکرد قابل تأمل مدیران شهری رنگ باخت!

کاریکاتور مردم گله‌ مند

کاریکاتور مردم گله‌ مند , گلایه شهروندان تهرانی از کم‌تحرکی مدیران مدعی شهرداری , شهروندان تهرانی در روزی که بارش بی‌سابقه برف معابر پایتخت را سفیدپوش کرده بود از عملکرد کند مدیران شهری انتقاد کردند. , نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، از عدم تزریق اعتبارات مصوب برای خرید تجهیزات مورد نیاز در حوزه راهداری انتقاد کرد و گفت: بحرانی بودن وضعیت سازمان مدیریت بحران در کشور ما خود مشکلی بر مشکلات دیگر افزوده است.

کاریکاتور مردم گله‌ مندکاریکاتور گلایه شهروندان تهرانی

رؤیای زمستانی مردم تهران ــ که موجب خوشحالی و شکر این نعمت الهی بود ــ با عملکرد قابل تأمل
مدیران شهری رنگ باخت! بسیاری از مردم و به‌ویژه کارشناسان و نخبگان و جوانان در فضای مجازی
به نقد عملکرد مدیران شهری پرداختند.

تسنیم

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاریکاتور مردم باز‌هم گله‌ مندند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..