تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرآیند انتشار اندروید 8.1 برای گوشی Essential مراحل نهایی را طی می‌کند

فرایند انتشار اندروید 8.1 برای گوشی Essential مراحل نهایی را طی می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حال حاضر مدتی است که آپدیت بتای اندروید اوریو نسخه 8.0 بر روی گوشی هوشمند شرکت Essential فعال است و کاربران از آن استفاده می‌کنند. حتی این اواخر اسنشال قول انتشار نسخه اصلی اندروید فوق را نیز به کاربران داد و اعلام کرد که به زودی آن را منتشر خواهد کرد.

اما به تازگی گزارش شده است که نسخه ای که اسنشال می‌خواهد آن را عرضه کند اندروید 8.0 نخواهد بود. بر اساس این گزارش ظاهرا گوشی اسنشال توانایی اجرای صحیح اندروید 8.0 را ندارد و مسئولان نتوانستند باگ‌های آن را رفع کنند.

به همین دلیل مسئولان اسنشال با ارسال توییتی اعلام کردند که گوشی هوشمند این شرکت از نسخه بتای اندروید 8.0 مستقیم به نسخه اصلی 8.1 ارتقاء پیدا خواهد کرد. پیام جدید اسنشال نوید این را می‌دهد که نسخه 8.1 به زودی و طی 3-4 هفته آینده عرضه خواهد شد و ممکن است تا آن زمان نسخه بتای 8.1 سیستم عامل اندروید در دسترس کاربران این گوشی قرار گیرد.

در ادامه توییت شرکت اسنشال در اینباره را مشاهده می‌کنید :

فرایند انتشار اندروید 8.1 برای گوشی Essential مراحل نهایی را طی می‌کند

انتهای پیام/

انتشار اندروید 8.1 برای گوشی Essential به زودی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرآیند انتشار اندروید 8.1 برای گوشی Essential مراحل نهایی را طی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..