تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوراکچی: شمسایی می‌تواند رکوردش را پس بگیرد

خبرگزاری میزان: محمود خوراکچی در مورد شرایط تیم ملی فوتسال کشورمان پیش از آغاز مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: ما مثل همیشه شانس اول قهرمانی هستیم، اگر هم در چند سری قهرمان نشدیم روی بد اقبالی بوده است. نمی‌خواهیم توقعات را بالا ببریم اما اگر بدشانسی نیاوریم می‌توانیم بازهم قهرمان شویم.

وی در واکنش به شکسته شدن رکورد گل‌های ملی شمسایی توسط فالکائو گفت: شما ببینید فدراسیون فوتبال برزیل چقدر خوب عمل کرد و با دعوت از فالکائو به تیم ملی آنهم در شرایطی که این بازیکن چند بار خداحافظی کرده بود کاری کرد که این رکورد به کشورش برسد.

کارشناس فوتسال کشورمان افزود: یک زمانی شمسایی 80 گل از فالکائو بیشتر زده بود و این بازیکن به وحید رسید، حالا هم شمسایی می‌تواند این رکورد را از فالکائو بگیرد. در این بین فقط تاج و مسئولان فدارسیون و وزارت ورزش باید بخواهند. نکته جالب اینجاست که چندی پیش برای بازی فوتسال به سالن رفته بودیم، همزمان قضات مسابقاتی داشتند، در آنجا قضات محترم هم از ما درخواست داشتند کاری کنیم تا رکورد شمسایی دست خودش بماند.

خوراکچی در واکنش به انتقادهای محمد ناظم‌الشریعه از او و اینکه سرمربی تیم ملی در مصاحبه‌ای گفته «خوراکچی تلفنی به او تبریک می‌گوید اما در مصاحبه‌ها می‌گوید بازیکنان تیم ملی مغرور شده‌اند»، گفت: من کی در مصاحبه‌ این حرف‌ها را زدم؟! در یک جلسه هم‌اندیشی من گفتم باید از بازیکنان تیم ملی حفاظت شود و البته جایگاه سرمربی، بازیکن و مدیر هم مشخص باشد. اصلا من کی به ناظم‌الشریعه زنگ زدم و از او تشکر کردم؟! ایرادی ندارد، فعلا مسئله اصلی تیم ملی و قهرمانی در آسیا است اما آقای ناظم‌الشریعه یادت باشد در اوج دوران انتقاد از شما و تیم ملی، من یکی از نفراتی بودم که از شما حمایت کردم!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوراکچی: شمسایی می‌تواند رکوردش را پس بگیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..