تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تعزیرات به کرایه یک میلیونی فرودگاه امام

ساعت24 -معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران، گفت: تعزیرات آمادگی رسیدگی به شکایات شهروندان از اخذ کرایه یک میلیون تومانی توسط تاکسی های فرودگاه امام خمینی (ره) را دارد.

واکنش تعزیرات به کرایه یک میلیونی فرودگاه امامحسن بیگی، معاون حقوقی تعزیرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار  حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اخذ کرایه های 500 هزار و یک میلیون تومانی توسط تاکسیران های فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: اخذ کرایه یک میلیونی از مسافران فرودگاه امام در ایام برف و کولاک با جدیت در دستور بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در همین راستا گشت نامحسوس تعزیرات به تاکسیرانی فرودگاه مراجعه کرد و تقاضای تاکسی به مقصد پاسداران را کرد که قیمت 75 هزار تومانی به همکاران ما اعلام شد و تاکنون چیزی به اثبات نرسیده است.

معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران عنوان کرد: تعزیرات آمادگی دریافت شکایات مسافرانی است که در حق آنها اجحاف شده است و به این شکایات در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تعزیرات به کرایه یک میلیونی فرودگاه امام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..