تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروزان: دروازه استقلال دوباره به من می‌رسد!

خبرگزاری میزان: محسن فروزان در بازی با استقلال چهار گل دریافت کرد، ولی مدعی است این بازی را داور خراب کرد.
 
فروزان صحبت‌های جالبی انجام داد که متن کامل صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

*به نظر می‌رسد اوضاع در پارس جنوبی خوب نیست؟
 
تیم ما شرایط خوبی دارد. هنوز ۹ بازی دیگر پیش رو داریم و در کورس کسب سهمیه آسیا هستیم. امیدوارم با کسب نتایج خوب همچنان در در این کورس باقی بمانیم. سهمیه آسیا حق طرفداران پارس جنوبی است. آنها با اتوبوس به شهر‌های محل بازی‌های ما می‌آیند و در هر شهری بازی داشتیم حضور داشتند. از این رو کمترین حق آنها کسب سهمیه آسیا است. ان‌شاءالله با تمام توان این سهمیه را برای آنها کسب کنیم.

*ولی اخیرا برخی از هواداران به عملکرد تیم معترض بودند.

طرفداران ما فوتبال فهم هستند. ممکن است گاهی احساسی شوند، ولی می‌دانند که ما به عنوان تیمی که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، فراتر از حد انتظار ظاهر شدیم. آنها می‌دانند ما خوب بازی کردیم و خوب نتیجه گرفتیم. ما نیم فصل اول در اعلب بازی‌ها حریفان را پر گل شکست می‌دادیم از این رو توقعات از ما بالا رفت اما فوتبال همین است و گاهی برنده می‌شویم و گاهی شانس با ما یار نیست.

*توقع این افت نسبی در نیم فصل دوم را داشتی؟

ما توقع داشتیم و تلاش کردیم مثل نیم فصل اول باشیم ولی شرایط تغییر می‌کند. این وضعیت مخصوص ما نیست. اغلب تیم‌ها در دوره‌ای می‌برند یا می‌بازند یا مساوی می‌کنند، ولی ما اصلا وارد دوره باخت نشدیم و در اغلب بازی‌ها یا برنده بودیم و یا مساوی کردیم. طبیعتا یک سری از بازی‌ها را هم باختیم. ان‌شاءالله در بازی‌های باقی مانده همه بازی‌ها را برنده شده و امتیاز می‌گیریم. بازی‌های نیم فصل دوم خیلی سخت است ولی امیدواریم.

*چرا بازی با استقلال برایتان آنقدر سخت شد؟

سوت‌های اشتباه داور بازی را خراب کرد. بازی به خاطر تصمیمات داور یک طرفه شد. در حالی که می‌توانستیم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم و طرفداران دو تیم شاهد یک بازی زیبا باشند همه چیز تحت تاثیر سوت‌ها قرار گرفت. اگر آن اشتباهات رخ نمی‌داد، ما می‌توانسیتیم برنده بازی باشیم. از نظر من بازی را داور خراب کرد چون دو تیم هجومی بازی می‌کنند؛ اگر داور آن اشتباهات را نمی‌کرد می‌توانستیم بازی فوق‌العاده‌ای را از دو تیم ببینیم. ولی متاسفانه نشد که هواداران لذت ببرند.

*چرا تیم شما اغلب به داوری‌ها معترض است؟

بحث داوری که دیگر کلیشه‌ای شده است. داوری‌های ما اشتباهاتی دارد، البته اشتباهات داوری در همه جای دنیا وجود دارد، ولی در فوتبال ما از همه جا بیشتر است. همه باشگاه‌ها از این موضوع متضرر شده‌اند. می‌دانم که آنها هم زحمت می‌کشند، ولی ان‌شاءالله که بتوانند در آینده کم اشتباه‌تر و موفق‌تر باشند.

*با وجود همه شرایط حضور در پارس جنوبی برای شما خوب بود؟

من مسئولیت سنگینی در پارس جنوبی بر عهده دارم. به عنوان یک بزرگتر باید از همه آماده‌تر باشم تا از پس مسئولیت سنگینی که بر عهده دارم بر بیایم. ان‌شاءالله که در ادامه این بیست و یک هفته‌ای که هواداران و مسئولین و کادر فنی را راضی نگه داشتم همچنان مثمرثمر باشم و در ۹ بازی آینده بتوانیم شرایط خوبی را فراهم کنم.

*هنوز هم دوست داری به استقلال برگردی؟

دقیقا همینطور است. این دروازه دوباره روزی برای من خواهد شد. من با استقلال قرارداد سه ساله داشتم و متاسفانه با تصمیم اشتباه باشگاه، از این تیم جدا شدم.

*فکر می‌کنی با وجود رحمتی و دروازه‌بان جوانی مثل حسینی هنوز هم برای بازگشت به استقلال شانسی دارید؟

استقلال دو دروازه‌بان خوب دارد. من قبل از هر چیز خوشحالم که دو رقیب و هم پستی خوب در لیگ برتر دارم. موفقیت استقلال آرزوی قلبی من است که با وجود این دو عملی شده است. از این رو خوشحال‌تر هستم که این دو در استقلال حضور دارند. دروازه استقلال همیشه چرخشی بوده و روزی دوباره به من می‌رسد. مهم این است که این تیم همیشه بهترین دروازه‌بان‌ها را داشته است اما از انجا که استقلال را با تمام وجود دوست دارم، امیدوارم چه سال دیگر دوباره برگردم. من ۱۰ سال دیگر در این فوتبال هستم و منتظر روز بازگشتم هستم.

*به همین دلیل به رحمتی گفته بودید خداحافظی کند؟

این را که به شوخی به او گفتم. گفتم دیگر خداحافظی کن تا ما برگردیم. از فوتبال چی می‌خواهی!

*بازی با سایپا را چطور پیش بینی می‌کنی؟

سایپا تیم خوبی است بازیکنان خوبی دارد و بازی سختی است. بازی‌های دوستانه زیادی برابر آنها انجام دادیم و این تیم را خوب می‌شناسیم. ان‌شاءالله با توجه به این که به سه امتیاز این بازی نیاز داریم در شهر خودمان و در برابر هواداران خودمان سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروزان: دروازه استقلال دوباره به من می‌رسد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..