تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزو 15 پلاس با حاشیه‌های بسیار باریک در تصاویر جدید فاش شد

میزو گوشی پرچم‎‌دار جدید خود را با نام «میزو ۱۵ پلاس» توسعه می‌دهد و تصویر جدید، گوشی رده‌بالای این شرکت را با حاشیه‌ی باریک فاش می‎‌کند.

شرکت میزو درنظر دارد به مناسبت پانزدهمین سالگرد تأسیس خود، محصولی را با نام «میزو 15 پلاس» عرضه کند. در رابطه با پرچم‏‌دار جدید این شرکت، گمانه‎زنی‌های متعددی وجود دارد و مدتی پیش، تعدادی تصویر رندر از این گوشی فاش شد؛ به‎تازگی نیز، تصاویر واقعی از جانشین میزو پرو ۷ منتشر شده است که این مدل را با حاشیه‎های بسیار باریک به نمایش می‌گذارد.

میزو 15 پلاس

صفحه‌نمایش گوشی جدید میزو از سه طرف بدون حاشیه است؛ تنها حاشیه‎ی اندکی در بالای نمایشگر وجود دارد که محل جای‌گیری بلندگوی مخاطب و دوربین سلفی است. در پنل پشتی، دوربین دوگانه عمودی به‎کار گرفته شده و در پایین دوربین اصلی، فلاش LED ده‌تایی گنجانده شده است؛ مانند آنچه در پرچم‌دار میزو پرو ۶ پلاس دیده بودیم. هنوز مشخص نیست گوشی جدید میزو، چگونه هویت کاربران را احراز خواهد کرد؛ خبری از حسگر اثرانگشت در پنل پشتی یا جلو نیست و به‌نظر نمی‌رسد که سنسور اثرانگشت در لبه‌های گوشی جای گرفته باشد. شرکت چینی، اخیراً مدل «میزو ام ۶ اس» را وارد بازار کرده است که حسگر اثرانگشت آن روی لبه‌ی سمت راست گوشی قرار دارد.

احتمال دارد شرکت میزو از سنسور اثرانگشت درون نمایشگر استفاده کند؛ ویوو مدتی پیش، پرچم‎دار ایکس ۲۰ پلاس یو دی (Vivo X20 Plus UD) را با سنسور اثرانگشت جدید سینپاتیکس عرضه کرده است و احتمال دارد Meizu 15 Plus نیز از چنین فناوری استفاده کند. حتی احتمال می‎رود شرکت چینی، به دنبال ارائه‌ی گوشی پرچم‎دار جدیدش با سیستم تشخیص چهره باشد؛ هنگامی‌که اپل آیفون ۱۰ را مجهز به سیستم تشخیص چهره فیس آیدی معرفی کرد، بسیاری از سازندگان به دنبال ارائه‌ی قابلیت مشابهی به همراه گوشی‎های پرچم‌دار یا میان‌‍رده خود بودند.

میزو 15 پلاس

گفته می‌شود شرکت میزو، گوشی جدیدش را در دو مدل عرضه خواهد کرد؛ میزو ۱۵ و میزو ۱۵ پلاس. چینی‌ها جانشین میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس را با قیمت ۲۹۹۹ یوآن (۴۷۰ دلار) وارد بازار می‏‌کنند؛ گران‌قیمت‌ترین نسخه از پرچم‌دار ۲۰۱۸ میزو با برچسب قیمتی ۳۴۹۹ یوآن (۵۵۰ دلار) ارائه می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزو 15 پلاس با حاشیه‌های بسیار باریک در تصاویر جدید فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..