تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش استاندار اصفهان به ماجرای برخورد توهین‌آمیز فرماندار با خبرنگار

واکنش استاندار اصفهان به ماجرای برخورد توهین‌آمیز فرماندار با خبرنگاربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان با انتشار پستی در حساب توییتر خود به ماجرای توهین فرماندار گلپایگان به یک خبرنگار واکنش نشان داد.

مهرعلیزاده ضمن عذرخواهی از خبرنگار مورد توهین قرار گرفته، گفت فرماندار را احضار کرده تا موضوع را بررسی کند و اقدام لازم را انجام دهد.

گفتنی است؛ دیروز در جریان بازدید فرماندار، بخشدار، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر از کارخانه بازیافت گلپایگان و خوانسار، حسین فراست فرماندار گلپایگان با یک  خبرنگار رفتار عجیب توهین‌آمیزی داشت که با واکنش زیادی در فضای مجازی همراه بود.

مهرعلیزاده در توییتر نوشت:

"وظیفه خود می‌دانم بخاطر برخورد صورت گرفته از سوی فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار، پوزش بطلبم.

فرماندار را احضار کردم تا موضوع بررسی و اقدام لازم صورت گیرد."

واکنش استاندار اصفهان به ماجرای برخورد توهین‌آمیز فرماندار با خبرنگار

انتهای پیام/

عذرخواهی استاندار اصفهان بابت توهین فرماندار گلپایگان به خبرنگار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش استاندار اصفهان به ماجرای برخورد توهین‌آمیز فرماندار با خبرنگار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..