تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود بودجه دانشگاه به کار‌های پژوهشی ضربه می‌زند

رئیس دانشگاه خوارزمی درگفتگو باباشگاه خبرنگاران جوان؛

کمبود بودجه دانشگاه به کارهای پژوهشی ضربه می زندمحمد علی سبحان الهی رئیس دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان کرد: بودجه در دانشگاه به 2 دسته جاری و عمرانی تقسیم می‌شود که متاسفانه محدویت بودجه‌های عمرانی در کشور و تخصیص ناچیز آن به دانشگاه یکی از معضلات ما است که باید گامی در جهت بهبود شرایط دانشگاه برداشت.

وی ادامه داد: متاسفانه در شرایط فعلی بودجه عمرانی این دانشگاه کاهش یافته و وضع بودجه جاری  بهتر است.

سبحان اللهی در خصوص بودجه سال 97 این دانشگاه اضافه کرد: طبق جدول برنامه بودجه برای سال آینده، بودجه این دانشگاه نسبت به سال گذشته 10 الی 15 درصد رشده است که باز هم کفاف دانشگاه را نخواهد داد.

رئیس دانشگاه خوارزمی کمبود بودجه در دانشگاه ها را باعث ضربه زدن به کارهای پژوهشی برشمرد و تصریح کرد:متاسفانه کمبود بودجه در دانشگاه ها باعث می‌شود محققان نتوانند برنامه‌ریزی خوب و جامعی را در این زمینه  انجام دهند.

سبحان الهی بیان کرد: پژوهش به عنوان یک امر در دانشگاه باید ارزشمند شمرده شود چراکه بودجه دانشگاه ها می تواند در این زمینه مهم واقع شود.

وی گفت:متاسفانه بی توجهی به بودجه پژوهشی باعث وابسته شدن به محصولات خارج از کشور شده و این خود باعث ضربه زدن به دانشگاه  می شود.

انتهای پیام/

کمبود بودجه محققان دانشگاهی را بی‌انگیزه می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود بودجه دانشگاه به کار‌های پژوهشی ضربه می‌زند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..